Ja is ook zo, als het niet raak is dan maar een korte cyclus. Had je ook ovu's gebruikt deze ronde? Sorry weet het niet meer Was benieuwd of je gewoon een korte lf had of een vroege eisprong. Ben ook heel benieuwd wat de gyn zegt! Kon het of wilde je niet eerder?
Ohhh zo herkenbaar Mariska, gek kun je er van worden! Het is maar een fase zeggen ze, maar hij duurt verdomd lang en is vreselijk
Allebei, ik had een positieve ovu op dag 11, en dus ook een korte lf Het kon niet eerder ivm vakantie vd gyn
Meiske balen van je ongi maar wel fijn je gyn afspraak in t vooruitzicht! !! Mijn zoontje is ook dwars en vervelend hoor Iedereen om me heen zegt dat t komt omdat hij merkt dat ik zwanger ben.... Nahhh voel me er bijna schuldig door Maar denk dat t ook door de warmte etc komt hoor Succes mariska!!!
Ik weet niet wat te kort is, maar mijn is altijd 14 of 15(uitzondering) geweest... Nu was t 11/12 dgn... achja weer iets nieuws he Noamy laat ze maar kletsen hoor, kinderen hebben gewoon die fases. Hier gaat het een paar weken goed, en dan ineens een paar weken strijd. En dan weer ineens goed... Heeft niks met jouw zwschap te maken, make that the cat wise
@mariska gewoon een fase heeft jens hier ook maar kan hier ook een heel vrolijk ventje zijn @gimby sppaannenndd ik duim voor je 12 is nog normaal hoor
Hele stomme vraag misschien wanneer zijn jullie begonnen met de zindelijkheid en hoe merkten/merken julkie dat ze er aan toe zijn ??
Mijn menig over zindelijkheid is dat je het niet kan trainen. Ze moeten er aan toe zijn. Ik zie het heeeel veel op het kdv dat ouders het proberen af te dwingen of trots zijn als hun kind 'vroeg' zindelijk is. Maar ze plassen dan wel drie keer per week in hun broek Als je wacht tot je kind er echt aan toe is, dan kunnen ze niet alleen op de wc plassen en poepen en het aangeven, maar ook hun behoefte even OPHOUDEN.... Je kan er speels mee beginnen om ze zo nu en dan op het potje te zetten (volgens mij vinden ze dat voor de 2 jaar al leuk). Je merkt aan je kind steeds als ze droog zijn rond verschoontijd dat ze naar de wc kunnen. Mijn dochter was 'pas' met drie jaar zindelijk, maar wel meteen dag en nacht en nooit ongelukjes. Jongens zijn vaak later dan meisjes hiermee. Dat is mijn bescheiden mening... hahaha
Ja da's toch vreemd, schijnt normaal niet zoveel te veranderen in tijd de lf geloof ik. Nou ben benieuwd wat ze zeggen, hopelijk hebben ze snel door waardoor het niet lukt. Haha make that the cat wise Nee geloof er ook niet in Noamy, het zijn gewoon fases, op en af. Wel een fijne gedachte dat zoiets vaak niet te lang duurt. Schijnt te komen doordat een peuter dan gefrustreerd is en niet weer waar hij met die frustratie naartoe moet. Komt gewoon weer goed Maar het is wel heel vervelend, zeker als je zwanger bent denk ik.
Vind het lastig om te zien jens plast meestal alleen snachts in zijn luier en overdag echt alleen als dat ie mega veel gedronken heeft vandaar dak da vraag eigenlijk
Schattig meiske!! 2 vrouwtjes toch wel he? En als je hem elke 3 uur standaard opt potje zet Lenny? En savonds voor t slapen en smorgens bij t wakker worden?