hier ga ik niet meer testen met de ovutesten van de action voor mij niet geschikt want weet bijna zeker dat ik mijn eisprong gister gevoelt heb en ik had ook in een keer heel veel last van nat en plakkerig slijm en mijn test was negatief
Jaaaa eisprong gehad Helemaal vanzelf, best een beetje trots op mn lichaam Ze zagen een ingekrompen eicelletje op de echo, d.w.z. dat hij gister of vanmorgen gesprongen is. Als hij al eerder was gesprongen was hij weer wat voller "gezogen" met vocht
Ohh Lenny, gewoon even doortesten. Ik dacht altijd wel wat te voelen, maar nu met die follikeltracing ben ik helemaal enthousiast over die ovulatietesten van de action, ze hebben het helemaal goed gehad! Terwijl de fertiliteitsarts zei, nee is te vroeg voor een eisprong, zei de ovu dat ik wel een lh-piek had
Ben toch gegaan vd avent fles drinkbeker en hij heeft er geen moeite mee hij weet precies wat de bedoeling is dus das mooi
@gimby haha geen idee met de drinkyoghurt is da ook geen probleem maar zodra die melk gaat drinken druipt het ernaast dus volgens mij wil da niks zeggen
Hahha ja drama met dat leren drinken uit bekers. Maar ff investeren en dan gaat t prima. Dat was bij dl in iedergeval wel zo.
Super, gimby, ei gesprongen!! Hopelijk kunnen ze straks zien of er ergens een probleem zit. Of nog liever.... dat je gewoon zwanger bent en de mmm weer uit kan wandelen Ik duim!!!
mijn lichaam geeft allemaal verkeerde signalen af heb sinds vanmiddag een ontzettende druk in mijn onderbuik en laat dat nou net op de plek zitten waar ik mijn keizersnede heb gehad
Hai meiden, drukke dag gehad, zit nu in de trein naar Amersfoort dus ff alles gelezen. Fijn dat jens uit de beker drinkt, Lenny! N. Drinkt er ook erg goed uit, we hadden hem al vanaf dat hij een jaar was ongeveer. WT raar dat je toch telkens zoveel last van je buik blijft houden! Gimby, goed dat je toch een eisprong blijkt te hebben. Wanneer moet je bloed prikken? Asun hoe is het met jou? En meiske, lekker aan t genieten van je vakantie? Hoe gaat t met de nijntjes? N. Zou helemaal verliefd zijn Hier: acupunctuur geweest, heb de energie dit keer echt goed voelen stromen in m'n buik (eileiders en BM gebied). Cz gesproken en ik mag gewoon naar een ziekenhuis van mijn keuze bellen. Net met ml het er nog even over gehad en besloten om nog een keer hier met de Gyn te praten of ze echt zijn semen niet willen checken. Zo niet: kopie medisch dossier vragen en naar een andere Gyn. voor second opinion. Nu onderweg naar Amersfoort, di+wo training en geen zin om min. 4 uur per dag te reizen dus lekker 2 nachten in N hotelletje! Morgen hopen dat er nog cursus genoten zijn die ook ergens overnachten zodat we gezamenlijk kunnen eten... Jammere is wel...sinds gisteravond vruchtbaar slijm (vroeg!!) en vandaag begon m'n ovu op te lopen. Hopelijk woensdag pas de knaller!!
zou wel balen zijn Mariska als je net nu je eisprong zou hebben duim voor je van niet en dat je hem woensdag pas hebt
Wat fijn Mariska dat je zelf naar een gyn. naar keuze zou kunnen als je huidige er niet achter zou staan. Begrijp ook niet waarom ze zo moeilijk doen om een simpel onderzoekje Dan sluit je toch gewoon iets uit. Misschien denk ik er te gemakkelijk over... Hopelijk woensdag pas een positieve ovu. Heb je altijd al een paar dagen van tevoren vruchtbaar slijm of echt net voor je eisprong? Zeker fijn dat ik zelf een eisprong heb. Waarschijnlijk vrijdag bloedprikken, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. --> http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/525437-gister-vanmorgen-eisprong-gehad-vrijdag-progesteron-prikken.html#post17322120
Dank je wel!! X! Ben je echt van je misselijkheid af? Leuk als je binnenkort weer 's avonds komt kletsen! Wanneer staat je volgende echo gepland? Hebben jullie al namen bedacht? Lijkt me zo lastig, nu moet het ook "passen" bij de naam van de eerste En willen jullie eigen weten of het een jongen of meisje wordt?
Ik zou morgen nog ff bellen. Misschien maandag ook? Misschien kan de Gyn jou terugbellen. Doen ze hier ook wel eens. Ik neig ook naar de maandag.
Ja is een lastige he. Als gister mijn eisprong was, dan ben ik een dag te laat en schijnt het niet betrouwbaar meer te zijn. Hopelijk kan ik in het weekend ook gewoon bloed laten prikken, dan zou het hele "probleem" ook al opgelost zijn. Stel dat ik dan al ongesteld zou zijn, zou dat een probleem zijn, qua progesteronwaarde?
Ik had trouwens de 10e een positieve ovu, kan het dan wel zijn dat mn ei pas vandaag, de 14e is gesprongen? De 11e, 12e en 13e had ik nog maar een heel licht streepje.
Hoe laat heb je de 11e getest? Misschien had je de 10e het begin van de piek te pakken en was je toppunt ergens de 11e of de nacht ervoor. Ik denk dan dat je ei 48 uur na je piek is gesprongen, dus de 13e...
Heb de 10e om 13.30 uur getest. Dus dan zou mn eisprong op zn laatst de 12e om 13.30 uur zijn toch? Maar dat schijnt niet te kloppen. Of.. het lijkt dat mn eitje pas later is gesprongen en verschrompeld was en zich niet meer met vocht heeft gevuld? Weet niet of dat überhaupt kan hoor.. De 11e om 16.00 uur nauwelijks nog een streepje te zien.