@ meiske: Nog steeds rood verlies? Heb je de vk al gebeld? Dan mag je misschien wel eerder? Of wil je proberen om nu ff niks te doen en alleen af te wachten? Heeeele dikke knuffel! Je hebt deze onzekerheid gewoon niet verdiend!! @gimby: Wat goed dat je je frustraties even aan de kant hebt kunnen zetten en van de vakantie hebt genoten. En nu weer op eitjesjacht! Met mij gaat het verder goed, hoewel ik ook onzeker ben natuurlijk. Wat een spannende tijd. Maar heb erg gevoelige borsten, ben moe en de eerste misselijkheisvlagen beginnen te komen. Ik heb de 28e een eerste echo. @Lionne: Ik denk idd ook dat je last van het progesteron kan hebben. Super spannend hoor! Ik duim! @mariska: Wat een spannend verhaal weer! Bij jou loopt echt nooit eens iets normaal en logisch hahaha (grapje he!). Ik hoop echt dat het wat betekent en dat het streepje steeds duidelijker wordt!
nu snap ik ook denk ik waarom ik mijn cyclus niet snapte mijn lf was dus daadwerkelijk korter hijs maar iets van 12 dagen ga deze keer maar gewoon een keer af op mijn gevoel en ovutesten
Gimby fijn dat je ff bent bijgekomen! Meiske nee wat rot die onzekerheid zeg....hopelijk blijft de beeb lekker plakken hoor,! Asun wij hebben n boxspring ! Elektrisch omdat ik uit ervaring weet dat als je iets mankeert of geopereerd bent je anders je bed niet uit komt... We hebben ze toen bij de werkkamp gekocht omdat die matrassen als beste uit de consumentenbond test kwamen! Ook met n topper! Wel n investering idd poeh
I know Is echt geen pijl op te trekken, ik zie t wel Als er iets zit, zit het er ws vandeweek ook nog wel, dus ik wacht maar ff af....
Lijkt me slim om even af te wachten en proberen om afleiding te zoeken. Anders maak je jezelf misschien helemaal gek. En idd, dat beebje zit er straks ook nog gewoon hoor ik duim!!!!
even ego.... vriendlief net zn uitslagen gehad testosteron en zaad is van lagere kwaliteit.... nu vrijdag weer bloed prikken en zaad inleveren...... om te kijken of t griepje wat hij gehad heeft ermee te maken heeft gehad.... ik voelde me al depressief maar t word er niet beter op pfffffff weet ook niet wat ons te wachten staat als 2e onderzoek weer niet goed is..... en of ze überhaupt kunnen helpen
Oh noamy wat balen!! Maar dan kunnen ze misschien wel helpen dmv iui ofzo toch? Pfff dat afwachten ook he... sterkte meis, knuffel! Vinexkindje: Ik heb vanmorgen de vk gebeld en kan nu de 30ste voor een echo. Scheelt weer 4 dagen. Eerder had geen zin zei ze. Ik ben bang dat het zowiezo geen zin heeft... waar het gister nog was gestopt, is het nu toch al ineens een flinke veeg veel meer dan gister en buikpijn... kakzooi....
@naomy he verdorie dat is wel het laatste wat je wil horen duimen dat het alleen door die griep komt dikke knuffel @meiske80 en dat is ook niet wat ik wilde horen buikpijn en grote veeg ook dikke knuffel voor jou
dank je dames meiske wat ontzettend k*t zeg daar gaat je vertrouwen.... hopelijk is het gewoon niks! bloeden hoor je namelijk wel vaker en t niks blijkt te zijn! sterkte ik weet echt niet wat er allemaal kan en wat er gaat gebeuren als t niet goed is thuis word het er zo ook niet gezelliger op zal ik je zeggen..... vriendje is n binnenvetter erg irritant in deze situaties en ik ......ik kan t allemaal niet meer vrijdag afspraak ha voor verwijzing psych hopelijk kan die me weer n beetje naar mezelf toe krijgen
Meiske, wat zegt je gyn ervan? we zitten nogal in t zelfde schuitje als dit weer een MK zou zijn, misschien dat ze bij jou ook die onderzoeken willen doen naar div. oorzaken? Ik hoop van harte voor je dat het goed komt! het kan net zo goed gewoon een klein bloedinkje zijn wat verder dalijk gewoon weer goed komt! houd je taai meis!!! xxx Naomy, ik kan je van harte acupunctuur aanbevelen...heel erg goede ervaring mee! xx
Hoe ist bij jou Mariska? Ik heb de gyn niet gebeld... zou niet weten wat die nu zouden kunnen doen Maar als dit wel weer een mk vraag ik wel aan de vk wat ik nu moet Maar ik geloof niet in een bloedinkje hoor... echt een ongi gevoel in rug en buik... Het was zo'n mooie droom.. voor even...
Dikke knuffel meis.... het is ook niet makkelijk allemaal... Mijne is ook echt n binnenvetter.. pinkt n traantje weg bij de tv, maar als het bij ons gebeurt, niks!!! Hij is wel lief voor me hoor.... maar je kan je met tijden zo alleen voelen he...
Hier nog zo'n baksteen thuis hoor en dat wat hij te weinig aan emoties heb, heb ik soms exponentieel te veel
Wat een rotnieuws hier weer allemaal, meiden! Noamy, wat k*t dat de uitslagen niet goed waren joh!! Kan me voorstellen dat dat een flinke klap is. Wel fijn dat er meteen nog een onderzoek wordt gedaan voor de zekerheid. En als het echt niet goed is, dan kun je het maar beter weten en kunnen jullie er iets aan doen in plaats van maand na maand voorbij laten gaan! Knuffel, meis! Meiske, owwww ik vind dit zoooo balen! Ik kan me voorstellen dat je met jouw geschiedenis helemaal geen vertrouwen meer hebt. Vorige keer ging het ook zo he, een week lang beetje bloedverlies. Ik hooooop en duim natuurlijk nog steeds voor goed nieuws maar ik snap dat je realistisch moet blijven. Bah!!! Hoe voel jij je, Mariska?
Dank jullie meiden.... Nu weer 2 weken in onzekerheid en wie weet hoe lang erna nog voor we weten of we geholpen kunnen worden en door wat..... Het voelt echt zoooo oneerlijk.....blllgggg Meiske hoest bij jou nu