We gaan voor een 2e!! (Deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mariska1985, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    volgens mij mag dat niet. 2-5 dagen onthouding voorafgaand aan de semenanalyse.
    Hoe lang van te voren hebben jullie het niet gedaan?

2. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Oh ja dat was ook zo, dat moest even die onthouding (alweer vergeten) ehm, wij hebben 2 of 3 dagen aangehouden geloof ik. Maar bij mij was het niet meer tijdens mn eisprong.

Hij had ook gewoon gedronken de avond van te voren enzo, schijnt ook niet bevorderlijk te zijn voor de kwaliteit. Maar het moet wel een reëel beeld geven toch ;)

3. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    google:
    Wij adviseren u om twee of drie dagen vóór het onderzoek nog een zaadlozing te hebben, maar daarna niet meer, totdat u sperma opvangt voor de test. Alleen dan zijn de verkregen zaadcellen van optimale kwaliteit en voldoende in aantal.

Het zou nu nog mogen toch? Vrijdag gaan jullie he?
    Heb je een tijdstip afgesproken? Als je vrijdagmiddag moet, zou ik 'm nog even bespringen als hij tenminste thuis is ;)
    Je moet op het formulier ook invullen hoeveel dagen de onthouding was geloof ik.

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik zou denk ik gekozen hebben voor zelf spuiten is niks mis mee hihi

@gimby wat een voorraad hey jezus mina :)

@Vinex een jongetje wat leuk :D inderdaad wel makkelijk met kleren uitzoeken hihi

5. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Hierbij dan de foto. Helaas geen hele duidelijke plaatjes omdat de baby met de kin op de borst in een rare hoek lag. Ik heb nog rondjes gelopen etc maar het mocht niet baten. In ieder geval hier rechts het hoofdje, links het buikje en wat stukjes arm...... geloof ik dan hahaha ;)

Bijgevoegde bestanden:

6. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Knap kind!! :D
    Nu al lekker eigenwijs, leuk!

7. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    hihi idd eigenwijs, mooi Vinex!! *in love* :D

Nee, hij mag morgen om 12.00 inleveren, dus mag niet meer...

8. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Nou komt goed, als zondag niet op tijd was (denk het wel hoor), dan weet je hopelijk vrijdag, anders begin volgende week hoe het met de zwemmers is. Kun je dat hopelijk ook uitsluiten.

Gaat hij thuis het potje vullen? :D
    Hier gaven ze aan dat het thuis kon, maar dan moest je wel binnen 45-60 min. in het ziekenhuis zijn, lukte makkelijk. Warm vervoeren ;)

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Spannend, Mariska, die semenanalyse! Ik hoop dat alles goed is voor jullie!! Duim, duim!

10. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    tnx!
    ja hij gaat het thuis doen. hoop ik...hebben nog bonje gehad, want eerst zou hij vrij zijn en nu moet hij morgen toch werken en wilde het dan morgen niet doen. grrrrr!! ik dus boos geworden, voor zn zoon heeft hij altijd alles over (zit in OR, moet daar soms overdag ook wat voor doen en dus weg van zn werk) Maar als het dan voor mij (ons) is, dan moet dat maar een andere keer... :(

11. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Ohh wat vervelend :(
    Hoop dat hij het alsnog gewoon gaat doen.
    Kan het niet voor zijn werk?
    Hier kon je het al vanaf 7.30 inleveren, misschien is dat een optie.

Kan me voorstellen dat je er boos om wordt, iets wat je zo graag wilt, je zou er zelf alles aan doen en voor over hebben en dat verwacht je ook van je man.

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Nee, hier kan het voor dit onderzoek alleen om 12.00 en is op afspraak, zodat ze van niemand iets door elkaar krijgen.
    Wij gaan naar het SJG, waar zit jij?

13. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Eindhoven, ziekenhuis

Wel fijn dat ze er alles aan doen het niet door elkaar te laten komen haha

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    He Mariska, wat vervelend toch! Je hebt helemaal geen zin om dat soort discussies te voeren en gaat er gewoon vanuit dat je man het even belangrijk en logisch vindt om te gaan! Bah! Maar mannen denken soms gewoon heeeeeeeeeeeel anders! Dan moet je het ze even heel duidelijk maken en hopelijk doet hij het dan morgen gewoon alsnog! Knuffel hoor!

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @Mariska sommmige mannen hebben gewoon een dikke schop onder hun kont nodig

16. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mooi Vinex, wat leuk nog een jongen!
    Oh fijn Gimby dat je meteen zelf van start kan!

Sorry meiden ben helemaal van de kaart.. wat indrukwekkend he die stoet in eindhoven en al die kisten... ik vind het zo erg, heb zo vreselijk moeten huilen (zullen de hormonsters wel zijn)
    :(

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @meiske80 hier ook ergens zo onwerkelijk en als je dan die kisten ziet en die stoet komt op een of andere manier die klap weer hard aan ze zijn zoveel dierbaren verloren

18. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Pff hier ook tranen in mn ogen. Elke keer hetzelfde beeld, een kist uit het vliegtuig, gedragen naar een lijkwagen.. en toch kon ik niet iets anders gaan doen, zo indrukwekkend :(
    Wij hebben de helikopter een tijd lang vlakbij zien vliegen, het is hier hemelsbreed een paar km vandaan..

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Vinex wat leuk en makkelijk weer n jongen!!

Wat erg idd die stoet en alles....
    M'n maag draaide helemaal om na de eerste kist toen je het harde gehuil hoorde vanuit de nabestaande......
    Vreselijk.........

20. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Goeiemorgen!!
    Voor de liefhebbers: De sale van Z8 is begonnen op de site.;)

Deel Deze Pagina