Pfff... tril helemaal en zit te janken...collega zwanger, was per ongeluk, 8 wkn nu ff tussen neus en lippen door vermeld ik HAAT dit!
Jeetje mariska Ik kan me je verdriet heeeel goed voorstellen....heb t ook zoo vaak zo gevoeld. ....verschrikkelijk knuf
Mariska hartstikke logishe, zo rot aks je dat hoort Nu voelt t eigenlijk beetje dubbel maar wij hadden een goede echo, ben 1 dag vooruit gezet. nu 11+6. Alles is goed Ze ging zelfs even in 3d kijken
Wat mooi Jmay!! En zo duidelijk die 3D! Geeft helemaal niks wat jou betreft, het was de manier waarop dit zo lomp boers besproken werd. Ik ben superblij voor je!!! Mooi kindje! Kan al erg moeizaam met die meid overweg en dan nog: je moet er gewoon....nou vul maar in, die horen we vaak genoeg!
Volgens mij is de kleine op de onderste foto aan het drinken lijkt wel slokje vruchtwater mondje open?
vk denkt trouwens dat J. een zusje krijgt ze vroeg of we het wilde weten en toen wees ze ons de nub aan, we mochten ons er nog niet op vastpinnen maar het is voor 70 procent een meisje
Wat fijn jmay! Gefeliciteerd! Wat leuk dat ze nu ook in 3d heeft gekeken, doet ze dat vaker? Volgens mij moeten de meesten hier daar grof voor betalen haha. Hebben jullie nog vakantieplannen meiden?
We hadden geluk hihi want ze was wat aan t experimenteren gisteren dus daarom ging ze in 3d kijken. Onze kleine meid loopt de hele tijd door t huis met de echo foto's van haar 'usje' ze denkt dus idd ook dat het een zusje is hihi