Ja echt knap he, vond ik ook Ze is nu alleen niet meer van de wc af te slaan, nieuwe hobby Hopelijk valt het mee, dat ding eruit krijgen lijkt me geen pretje..
Ohhh dat klinkt goed!!! Spannend! Ik duim voor je Dat er nog maar veel rare slijmslierten mogen volgen als daarmee je testen oplopen haha
Als ie duidelijk genoeg wordt plaats ik zeker een foto, had me nu voorgenomen om dat niet te doen als ie nog niet duidelijk genoeg is. Zeker voor NOD kan er nog van alles gebeuren....zeker met onze 'history'. Ik ga morgen bij de Gyn er ook niks van zeggen, ga gewoon afwachten. Heb nou al zo vaak streepjes gehad wat op niets uitliep. En zo volgens mij velen met mij op dit forum! De testen zijn echt niet meer wat ze geweest zijn! M'n temp blijft voor nu nog hoog gelukkig...
Zojuist een kV plustest. En deze vergeleken met vorige ronde is wel donkerder, maar bij jou was ie ook donkerder toch meiske? Edit: de foto's met 2 bij elkaar is de onderste dus van nu, de donkerste.
ik lijk wel iets te zien Mariska! hoop dat ie oploopt! is er weer tussendoor een blinde vink tussen onze gesprekken doorgekomen!!!! pfffffff
ik zou lekker naar de ha gaan en zeggen dat je al bijna n jaar bezig bent en niet weet waar je aan toe bent met je lichaam! en n verwijzing wilt!
kan ik wel proberen naomy maar heb in februari een afspraak gehad en toen was nog de vraag of we zouden stoppen met de pil of een spiraal dus helaas weten ze ook wanneer ik gestopt ben en das helaas geen jaar
dat is dan idd balen.... gimby idd erg knap hoor! mijn zoontje wil er nog niks van weten lieten m in d evakantie in zn blote kont in de tuin enzo en ging gewoon ergens van zich af staan piesen ipv wc of potje hahahaha
Zou wel even aangeven dat je maar een halve dag ongesteld bent, lijkt me ook niet echt normaal Nee heb je.. Ja goed van haar he Noamy en lenny. Jongens zijn altijd later volgens mij Noamy. Je kunt het ook niet afdwingen, komt vanzelf. Ben begonnen omdat ze er zo mee bezig was, de zomer leek me een perfecte timing
Ik zag m op de andere foto ook en hij is zeker donkerder dan toen bij mij!! Spannend! Wanneer moet je naar de gyn dan? Hahaha Noamy, blinde vink Ja Lenny een halve dag ongi lijkt mij toch ook te weinig.. Zou het geen optie zijn om de gyn zelf te bellen en te vragen of je perse een verwijzing moet hebben en of het lang genoeg is? Wat is dat toch he... bij ons gaan de cycli ineens allemaal raar doen.. van de 4 die nog zwanger moeten worden lopen er al 3 bij een arts hiervoor... lijkt wel alsof we elkaar erop uitgezocht hebben
Ja klopt meiske, dat is toch stom he.. Maar ben wel heel blij met ons clubje hoor! Hopelijk hebben artsen dé oplossing, dan kunnen we met zn allen op een roze wolk zitten.