Lijkt mij wel lekker zo kort ongi maar idd zal het misschien niet heel goed zijn? Je HA zei daar laatst toch verder niks bijzonders over? Ik heb een zeurend gevoel in m'n BM, volgens mij is t echt raak! KV 2v5 is ook duidelijker dan gisteren, alleen nog niet op de fito te krijgen, de plus test is gevoeliger.
Nee ze gaat vrijdag daarheen en vliegt woensdag en komt dan pas na 16 dagen terug Dus nu nog ff van dr genieten... Jaaah Mariska, ik hoop het zo!!!!!!!!
Heel toevallig! Meiske, nog een paar dagen lekker knuffelen en leuke dingen doen dus, genieten van elkaar, lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk! Morgen weer naar de gyn, het zal wel weer net zo gaan als in januari: net in aanmerking komen voor iui en dan zwanger blijken te zijn (en net zoals bij Naomy dus!) Hopen dat het dan nu wel blijft plakken. Zal ik vragen naar de utrogestan?
Oh sorry, dacht dat ze al weg was Pfff lijkt me ook zo moeilijk! Ga inderdaad maar heel veel knuffelen en leuke dingen doen samen. Knuffel!!!
Ohhh ja hoop ZO dat het raak is. Ik zou zeker om utrogestan vragen Mariska! Het kan geen kwaad om te gebruiken volgens mij en na die mk zou ik het zeker het proberen waard vinden. Hopelijk is het dan een plakbeebje.
mijn schoonzus had schijnbaar precies hetzelfde als mij gehad 1 dag ongesteld na twee weken kwam ze erachter dat ze zwanger was
ga er vanuit van niet bel morgenvroeg even de huisarts voor een verwijzing heb al contact gehad met mijn gyn van de vorige keer ze zegt als je zorgt dat je een verwijzing van de huisarts krijgt kan je bij mij terecht
Vandaag voor m'n plezier naar Deurne: een heerlijke gezicht behandeling! Zonnetje.... muziekje....heerlijk ritje....
Sorry geen tijd, maar als we vaak zo dichtbij zijn kunnen we best eens een keer in real life afspreken Zo nog langs een vriendin in Liessel en 11.50 naar de orthopeed. 15.00 Gyn... KV + niet duidelijker 2v5 wel, maar na uploaden niet zichtbaar op de foto. Ben bij Ariane Inden...
@Mariska wat raar op de kv wel en die andere niet :S @hier net de vk gebeld daar kom ik tenminste verder mee zij vermoed een innestelingsbloeding dus over een dikke week testen is het niet zo adviseerde ze mij om tot augustus nog te proberen mocht dit niet lukken moest ik naar de huisarts voor een verwijzing vragen en moest ik er uitdrukkelijk bij zeggen dat en de vk en gyn geadviseerd hadden voor een doorverwijzing en dan zal het makkelijker gaan waarschijnlijk ben erg benieuwd
Het was heeeerlijk die behandeling! Oh meiden ik ben zoooooo blij!!!!! Ml is ooit geopereerd aan een liesbreuk op z'n 10e, waarschijnlijk daardoor mindere productie, waardoor IUI geïndiceerd! We hebben de papieren op zak!!!!! Eerst 3 ronden in natuurlijke cyclus, vanwege mijn reuma liever geen hormonen omdat een meerling voor mij moeilijker te dragen zal azijn, 1 is al zwaar zat...die kans moeten we dus minimaal houden. Op cd1 moet ik het zh bellen en afspraak maken voor echo op cd10. Ik krijg pregnyl, zij zetten die (fijn!! Daar zag ik tegenop) en ik krijg geen utrogestan. Schijnbaar zijn er 2 stromingen, de een is er lyrisch over en ons zh niet...tja...geen mening, we zien wel! LF van 9-11 vind ze niet te kort, dus... Hopelijk is het gewoon nu raak en anders ben ik echt blij dat we eindelijk de toestemming hebben!