Ehm Beekse Bergen!! Ben er jaaaren niet geweest maar Dierenrijk is vrij saai vind ik... weienig spannende dieren, ijsberen die ijsberen (dat vind ik zielig..) weinig schaduw. Wel veel speeltuinen tussendoor (maar daar sta je dan als ouder). Voordeel is dat Dierenrijk geloof ik wat goedkoper is, en je het hele park gemakkelijk in 1 dagdeel kan zien. Wat denk jij? Mocht je naar Dierenrijk gaan, zwaai ff naar het gebouw er tegenover (bij de golfbaan) daar werkt vl Wat wel gunstig is Gimby, er zit daar een ooievaar.. misschien kan je m je adres geven! (en de mijne ook!!)
hahaha oh dat wordt het dierenrijk!! Alleen maar om de ooievaar Nee dan gaan we naar de beekse bergen. Ben nog nooit bij dierenrijk geweest, maar veel mensen hier roepen erover. Qua afstand maakt het niet veel uit, ongeveer 20 min allebei. Dierenrijk iets dichterbij. Leuk dat we zo dicht bij elkaar wonen allemaal! Ijsberen en geen schaduw, dat kan toch niet!! Slecht.. De beekse bergen vind ik ook erg leuk, maar had geen vergelijk We hebben pas op social deal kaartjes gekocht voor speelland beekse bergen, lijkt me ook erg leuk. Ooit geweest?
Net meteen kaartjes besteld met die actie van de jumbo en c1000. Scheelt weer mooi een tientje per kaartje
Beende bergen lang niet geweest! Wij hebben een ABO op dierenrijk, N. Is gek op de dierentuin. Als ik vraag wat gaan we vandaag doen? Dierentuuuuiiiiinnn!!!!
Thnx We gaan zondag pas. De volgende keer ook nog een keertje dierenrijk proberen, gewoon een middagje doordeweeks. Ben wel benieuwd. Als je een abbo hebt zal het zeker leuk zijn! Zo hebben wij laatst een abbo genomen op ballorig in veldhoven, ideaal als je een paar uurtjes over hebt
Wij hebben abbo op de julianatoren Ook echt n aanrader!! Super leuk voor de kleine kindjes!! Dierenpark rhenen vind ik ook echt n aanrader! ! Leuk park niet te groot en ook genoeg speel dingen voor de Kids tussendoor!!!
Ja, wel getest en een streepje op kV, maar na opdrogen toch uiteindelijk niet echt duidelijker dan gister, geduldig wachten is een vak... In ieder geval volgende ronde moet ik me wel aan langere wachttijd houden ivm pregnyl
Nee maakt niet uit. Heb het gisteren nog gevraagd in t ziekenhuis, ze staan toch niet achter utrogestan dus maakt niet uit
Lijkt me ook heel leuk, julianatoren Noamy. Maar da's weer zo'n eind rijden Mariska, hoelang duurt het voordat dat een test niet meer beinvloed? Echt 14 dagen?
Toevallig Ja is heel mooi geworden, lekker ruim opgezet. Heb niks meegekregen van lekkages Het dak of wat? Want ze hebben wel airco en de hele dag alle raampjes boven in het dak open zzz...
Airco???? Raampjes in het dak open?? Nou maandag niet hoor! T was er bloedheet!! Heel stuk afgezet ivm nat tapijt (bij de ingang rechts) en bij stukken bij de lounge banken...
hahaha ja het was er ook bloedheet toen wij er waren. ml zei, oh maar daar is wel een airco (hele kleine met waarschijnlijk te weinig capaciteit voor de grote ruimte). Als je alles open zet heeft een airco ook weinig zin. Heb ik helemaal niet gezien toen wij er waren, zal wel na die heftige buien geweest zijn. Vind het personeel daar wel een beetje suffig, allemaal van die tieners die er niks van snappen
Volgens mij dan bij elke ballorig hetzelfde Suffig personeel en n bloedhitte Julianatoren is idd erg leuk N dagje uit is dan miss n idee om erheem te gaan gimby Mariska huh....nahhhhh pfffff