Toch die ovu nog gedaan, was nieuwsgierig, met dit als resultaat. Zou het dan toch weer fout zijn gegaan bij de innesteling? Te korte LF? Want ik ben wel echt ongi.
Zo zagen de mijne er ook uit.. Zou best kunnen dat er iets mis gaat bij de innesteling door een te korte lf. Heb je nu eerst drie cyclussen die ze monitoren en dan pas actie ondernemen?
Raar he? Over een paar dagen is er weer niks op te zien. Nu eerst 3x IUI in mijn eigen cyclus en dan gaan we dit evalueren. Daarna evt wel hormonen. Bij een mannelijke factor doen ze dat liever wel omdat de kansen daarmee gewoon wat beter zijn. Alleen moeten we heel goed nadenken over het risico op een meerling. Ik zal dan zeker eerder moeten stoppen met werken, of mijn werkzaamheden op een andere manier moeten gaan doen. In mijn beide filialen moet ik ook een trap op, ik zal dan moeten bekijken in hoeverre er een mogelijkheid is om beneden te kunnen blijven zitten bijvoorbeeld. Of dat mijn collega's de klanten naar mijn aanpasruimte boven heen en weer begeleiden. Maar dat is toekomstmuziek.... Ik krijg trouwens wel pregnyl.
Ja is raar, maar wel te verklaren (denken we zelf dan he haha) Fijn dat je meteen de eerste IUI krijgt deze ronde. Wanneer start je met follikeltracing? Ook op dag 10? Ben benieuwd hoe je ervaring gaat zijn met pregnyl. Ze gaan je spuiten toch, niet zelf he?
Ja dag 10, zal dus volgende week zondag zijn denk ik. Gelukkig hief ik het (nu) nog niet zelf te doen! Lijkt me niet prettig. Je hoort vaak dat mensen dat zelf moeten zetten.
Ja klopt, de meeste zetten ze zelf. Lijkt me ook eng. Zou ik de volgende ronde ook moeten. Eerst clomid (bleh), dan pregnyl en utrogestan Hoop dat het niet nodig is en dat het bij jou ook maar een keertje hoeft en dat je dan lekker zwanger bent en blijft! Zo'n follikeltracing stelt in ieder geval niks voor Ook wel fijn om te zien hoe en of alles groeit toch? Op welke dag heb je normaal ongeveer je eisprong? CD10 was bij mij toen ook op een zondag, vandaar dat ik op 11 ben gegaan
Spannend gimby en Mariska het hele mmm traject voor jullie Hopelijk is het snel raak voor jullie dankzij de behandeling Jij moet dus medicijnen nemen begrijp ik gimby na je ei? Wat is t warm he..... Er komt wel heftig weer aan schijnt maar bllggg dit vind ik echt niks zo Buiten is t te heet Binnen te warm om maar iets in huis te doen pffff Sorry voor mn gezeik hahaha
Dank je Noamy! Ja klopt, een dag na een positieve ovulatietest vaginale tabletten Mariska krijgt andere hormonen die ze spuiten om een eitje te laten springen. Haha je zeikt niet, het is ook warm en benauwd. Hier heeft het net een heel klein beetje geregend, maar het is al weer droog. Heb liever dat alles in een keer komt dan de hele tijd een buitje. Dan koelt het ook lekker af. Is het bij jullie ook zo warm binnen? Krijg het niet mn huis uit.
Nee hier is t ook echt vies benauwd en ook in huis idd Krijg zo visite ken ik ook nog koken! Bllgggggg Hier betrekt t nu wel dus benieuwd of t echt los gaat zoals voorspeld Liever blijft t droog zodat de kindjes straks buiten kunnen spelen scheelt weer rotzooi binnen Kindjes die komen zijn best druk..... Heb net even na t zwemmen buiten heerlijk koud gedoucht!! Heerlijk!
Thx! Nee wij niet Hebben we bij m'n zoontje ook niet gedaan T blijft n kansbereiding en heb geen zin om weer onnodig in de stress te zitten 20 weken echo doen we wel
Hallo meiden, Even een snel berichtje vanuit oostenrijk. Zijn vandaag vanuit duitsland hier aangekomen en het is echt prachtig!! Overal mooi uitzicht en een speeltuintje en zwembad in de tuin. Wij gaan ons wel vermaken. Ik heb nu ook weer wifi dus kan af en toe weer mee kletsen. Voor nu even geen puf om te lezen (hebben 7,5 uur gereisd vandaag) maar ik kom bij jullie terug!! Liefs!!
Ik meld me weer. We hebben een heerlijk vakantie gehad!! Lekker genoten vd zon zee en de bergen. Ik zag hier wat mooie echo's voorbij komen. Jullie hebben Lekker veel gekletst.. Is er verder nog roze nieuws of anders positief nieuws? Truste.
Hai Asun, welkom terug! Lekker uitgerust in de gezonde berglucht? Ik heb geen roze nieuws maar wel positief: we mogen eindelijk voor de IUI gaan! Over een week of 2 start poging 1! Vandaag gaan we naar Phantasialand, dit wordt een lange vermoeiende, leuke dag Fijne zondag!
@asun hey leuk dat je weer terug bent fijn gehad @Mariska oh gezellig naar phantasialand veel plezierrr
Ja t was heerlijk! Nu druk aan het wassen. Pfff dat is het nadeel van op vakantie gaan. Hihi Ik zit op t wacht bankje.. Verwacht niks. Klussen in een tent en appartement met mn schoonzus is toch een beetje onhandig. Hihi Fijn dat de IUI nu echt gaat starten.. Hopenlijk snel goed nieuws!! Fijne zondag allemaal