Ach, meiske, wat moeilijk toch! En wat je zegt, je kunt het ook niet delen! Iets dat zo heftig is voor je en dat je geheim moet houden. Moeilijk!!! Ik hoop dat de gyn misschien eens mee kan kijken of er een verklaring voor is. Ik gun je die baby zooo! (jullie allemaal hoor!) Lenny, lekker toch vroege eisprong? Hoef je er niet op te zitten wachten!
Meiske het is ook niet niets zo allemaal Dikke knuffel. Hoop dat de gyn idd even met je mee wilt kijken hoe of wat @lenny lekker zeg zo op tijd!
en weer een LF van 10 gehad dus dat is duidelijk dat die zo kort is bij mij. Dacht het vanmorgen nog omdat mn temp zo laag bleef. edit: ohnee, 9 dagen LF!
Trouwens Lenny, fijn hoor, nu al je eisprong!! dat wordt klussen goed dat je zo vroeg begonnen bent met testen...
Sorry, ik ben nogal ons onderwerp aan het spammen... Ongi geworden, maar wel enorme stuwing rechter (¤)(¤) en colostrum lekken....WTF??!!! KV2v5 gedaan, is negatief... ikke nie snap nie...
@mariska wat raar hey :s ben inderdaad wel blij dak eerder begonnen ben met testwn inderdaad gister flink geklust ik hoop vanaaf en morgen ook nog
Huh, Mariska!! Wat raar dat je melk aanmaakt!! Heb je de test dan vanmiddag gedaan? Misschien morgen wel licht streepje? Maar dan is bloedverlies weer raar he. Huuuuh, ik snap het niet! Innesteling?? Ik had trouwens ook een lf van 9 dagen de ronde voor deze dus dat hoeft blijkbaar niet alles te zeggen.
Mariska wat zijn dat nou weer voor fratsen hahaha ik dacht dat ik het bont maakte maar jij kan er ook wat van!! Ongi doorgezet? Hier echt vier tampons in een paar uur waar ik er normaal wel 8 uur met 1 mee kan doen En krampen... bah, en dan een collega die loopt te @#$%^&* omdat ze een beetje verkouden is :x sorry hoor, moest t ff kwijt
Oww kom maar op hoor, Meiske! Ik kan me voorstellen dat dat ontzettend op je irritatie werkt! Vond je het lastig om vandaag met babys te werken? Of is dat echt heel anders? Knuffel joh! Ik vind je zo sterk! Haha idd, Mariska, je hebt wéééér een raar verhaal Je bent echt koningin vreemde wendingen. Wat dacht je ervan om ons nu eens te verrassen met een positieve test? Ik hoooop het!
Ahh Mariska kak!! Wat balen.. Wat heb je toch een super verstoorde hormoonhuishouding zeg, irritant! Wel fijn dat je zo'n korte cyclus hebt, kun je meteen door. Het moet toch een keer lukken bij ons allemaal Meiske, vervelend he als mensen zo klagen om niks terwijl je zelf met iets ergs zit en het niet kunt delen met iedereen.. Knuffel! Lenny, fijn zo'n vroeg ei! Klusze
Moeder gaat op vakantie en laat 4 maanden oude baby alleen thuis | RTL Nieuws En dit!! Wat een *&##*! Had dat kleine moppie dan maar bij een van ons gelaten! Onbegrijpelijk...
Hey meiden, is er hier nog een plaatsje vrij voor me? Mijn dochtertje is net 5jaar en door medische redenen ben ik aan een 2de begonnen omdat er altijd 2had gewild! En over dat nieuws van dat klein schatje van 4maanden, verdorie er zijn hier een hele groep mama's die smeken om een kind en zij smijt het weg alsof het een papiertje van een koek is! Kwaad Word ik ervan!
Pff ja idd overal zwangere vrouwen Meiske, zo vervelend Ik vind het ook echt knap dat je er zo goed mee omgaat hoor, geloof dat ik zwangerschapspagina compleet zo mijden na zoiets heftigs.. Welkom Jasmin!
ik las het op FB echt bizar !! @Jasmijn welkom ! hopelijk is het snel raak. hier veel vruchtbaar slijm, dus mijn eitje zal wel in aantocht zijn !
Jasmijn, welkom Ja ook hier zie ik iedereen die zwanger is.. of achter een kinderwagen. . Wij willen ook!! Zucht.