Leuk Lenny ben benieuwd wat je gewonnen hebt Ik had gister op fb n oei ik groei 9 maanden dagboek gewonnen! Ben benieuwd wanneer ik m krijg!
Heb de mail net pas gehad en ze zetten dat niet zomaar op fb online maar we zien wel wat er binnen komt ben met alles blij haha maak me drukker om die *** test maar ik verrek morgen te testen wil dat vrijdag pas doen
Hebben jullie nog leuke plannen voor t weekend? Ik ga zo eerst weer eens even hardlopen. Weg met die vakantie kilo's. Zaterdag het verjaardagsfeestje van dl . Maandag weer werken. Wat vliegt die vakantie toch voorbij..
Hier net terug van het zh uitslag gehad vd scan afspraak moeten maken met de internist om te kijken of die kan bevestigen dat ik inderdaad een botafwijking in mijn heup heb beetje spannen dus
Spannend Asun, hoop dat ze de kleintjes nog even in haar buik kan houden, 31 weken is wel vroeg. Spannend Lenny, hopelijk goed nieuws. Heb je vanmorgen nog getest? Wij hebben geen plannen dit weekend. Misschien even zwemmen met dl of zoiets, altijd leuk. Hopelijk wordt het weer wat beter, mis het zonnetje! Verwacht je veel mensen zaterdag Asun? Hopelijk is het droog en kun je het lekker buiten vieren, scheelt altijd weer een hoop poetsen Hier gisteravond om 23.00 uur (ik weet dat je dan eigenlijk niet meer hoort te testen, maar wil graag weten wanneer mn LH piek precies is geweest) een positieve ovulatietest. Vanmorgen weer getest, maar ze lopen iets af. Morgen denk ik maar beginnen aan de utro, spannend!!
@asun ja behoorlijk last van heb ook alleen maar tintelingen in me linkerbeen van mijn heup tot mij tenen dus alles behalve makkelijk @gimby sta er ook niet op te wachten afwijkingen van mijn botten
Oeh das minder lenny succes!! Ik net terug van de mdl arts uit t ziekenhuis rn gelukkig zijn alle uitslagen betreffend mijn crohn goed!! Altijd spannend in de zw of je ziektes rustig blijven. ...dus ben weer blij Volg maand naar de reumatoloog hopelijk is t daar ook gewoon rustig Weekend ....mijn vriend werkt zaterdag altijd ... Mijn ouders komen mij en mn zoon ophalen gaan we even naar ikea en se blijven dan dr hele ddagen blijven eten en wij gaan dan savonds even naar de bios naar lucy en dan passen mn ouders dus even op Zondag als t droog blijft naar dr juliana toren!!!!
@naomy geen idee wat ze er mee doen als het zo is denk meer dat ze dat uiteindelijk opereren ofzo maar da zien we wel als het zover is