Hihi nou ik durf niet van symptomen uit te gaan. Denk dat mn ongi eraan komt. Maar kunnen ook zw klachten zijn. (pijnlijk stuitje, puisten, krampjes ). Druk met verjaardagsvoorbereiding. Dus ik heb mooie afleiding .
Dank je meiden! De eerste bolletjes zitten erin Fijn dat je wat afleiding hebt Asun, voor je het weet ben je drie dagen verder
Meiden, fijn weekend allemaal! Asun veel plezier met het feestje! De boel is danig geëscaleerd vandeweek op het werk en ik ga een andere baan zoeken. Ik kan niet meer samenwerken met die persoon die zich directeur noemt in die winkel, het vertrouwen is compleet weg. Sinds woensdag is dit allemaal gebeurd en ik ben er nog een beetje beduusd van. Gisteren op de valreep nog op een heel leuke vacature gereageerd, maandag al sollicitatie, duim alsjeblieft voor mij meiden! Misschien dat ik wat minder reageer hier ff, maar ik lees wel mee. Ben ff een beetje van de kook. X
Jeetje mariska dat is niet leuk Ik heb dat ook wel eens meegemaakt. ....vreselijk Hopelijk heb je maandag meteen n nieuwe baan! Sterkte
Sjips meis!! Veel sterkte!!! Noamy, ze is goed aangekomen en lag twee uur na landing al in het zwembad verder niks meer gehoord. Hoop dat ze geniet..
Dan reageerde die andere ws gewoon op iets anders dan hcg. Maar toch raar die korte ongi! Hier tot gisteren inlegkruisjes gebruikt en nu al vruchtbaar slijm Ben benieuwd hoe groot m'n ei is morgen!
Ahh wat balen Mariska Ga je volgende week wel gewoon werken? Of is het zodanig uit de hand gelopen dat dat ook niet meer lukt? Duim ook mee voor je dat je maandag aangenomen wordt. Een beetje vergelijkbaar werk of iets heel anders? Spannend, ben ook benieuwd hoe groot je ei is! Meiske, fijn dat je meisje het zo goed naar haar zin heeft. Die twee weken even doorbikkelen en dan kun je haar weer lekker knuffelen. Lenny, je ei komt eraan, klus ze
Thanks. Het was een groot succes! Nu uitgeteld in bed... Zzzzzzzzz 😉 Wat naar van je werk.. Hopenlijk dat je maandag weer een nieuwe job hebt?!