Ow dat wordt aftellen.. Als ze het maar leuk heeft daar. Dat maakt t gemis niet minder maar misschien wel iets gemakkelijker.
Gefeliciteerd met je meisje Asun, hopelijk was het een fijn feestje gister. Heb je het een beetje buiten kunnen vieren? Ze was gisteren niet echt jarig toch? Wanneer wel? Sorry heb ik even gemist..
Ze was 5 aug jarig. En gisteren gevierd met vrienden en familie. Het was s'middags heerlijk weer. Hebben we echt geluk mee gehad!
Fijn dat het zo geslaagd was asun! En Mariska, hoe groot is je ei?? Heb je hier in de buurt gesolliciteerd? Ik duim voor je! Gister mn meisje aan de telefoon gehad. Wel fijn om dat piepstemmetje te horen (mijn dochter klinkt aan de telefoon alsof ze aan de helium heeft gezeten ) Ze heeft het naar dr zin, heel de dag zwemmen, vriendinnetje gemaakt. Pffff was wel ff confronterend. Maar goed. Gisteravond feestje gehad en lekker paar breezertjes gedronken ben t niet meer gewend joh, ik was om half twaalf helemaal op Mijn ongi duurde weer 1 dag. Nu en gister alleen nog een beetje roze... Toch maar weer eens aankaarten bij de gyn...
Wat fijn dat je je meisje weer gesproken hebt!! En wat raar van je ongi! Idd gewoon weer aangeven hoor.
Fijn dat jouw afspraak bij de Gyn er ook aankomt meiske! Beide kanten een ei van 11 mm, dus mooi voor deze dag Vd cyclus. Woensdag weer terug... Vrijdag of zaterdag IUI ws. Ik kan ws zelf de pregnyl gaan zetten, maar moet ff weten hoe dat moet, misschien de eerste keer laten doen? Zal woe/do moeten prikken denk ik
@Mariska gewoon vragen of ze het een keer voordoen zullen ze sowieso wel doen lijkt me @meiske wat raar he maar 1 dag ongi :S inderdaad gewoon aangeven @asun ja wanneer testen ? we zijn niet nieuwsgierig haha @naomy geen idee of dat genoeg is een keer klussen per dag
Twee eitjes? Zouden die ook allebei springen? Oeh dat zou dubbel kans zijn!! Spannend!! Lenny 1 keer per dag is meer dan genoeg. Twee keer is te veel omdat er anders geen levende zaadjes zijn, dat moet eerst worden aangevuld. Daarom zeggen sommige juist om de dag klussen en niet elke dag. Maar de meningen verschillen daarover... Ik heb zo'n rugpijn.. dacht doe een ovu net om half twee.. donker! Niet positief maar wel heel donker voor cd 3 Dus ik blijf maar ff testen... hoop niet weer op rare fratsen
Lenny, volgens onze Gyn moesten we in januari 'elke dag even vrijen' Asun, die gekke smaak is wel een kwaaltje he... Ik hoop het voor je! Meiske, in de gaten houden dan maar! Ik denk niet dat ik in de buurt blijf werken, waar ik nu op gesolliciteerd heb is een accountmanagers vacature bij een zeer gerenommeerd bedrijf (in mijn branche). Lange dagen, veel praten
Hallo dames, ik ben nieuw hier en wilde graag in dit forum mee kletsen als dat mag . We hebben nu een dochtertje en willen graag voor de 2e gaan. Dit hebben we sinds kort definitief besloten. Ik wist het gelijk na de geboorte van me dochter al (2013) maar me man nog niet. Nu zijn we er gelukkig over uit. Maar gezien mijn gezondheid moeten we iom artsen even gaan kijken wanneer ik mag stoppen met de pil. Als t aan mij ligt deze maand nog hihi....in september moet ik naar de arts dus kunnen we gaan kijken hoe en wat. Ik lees en klets graag mee als jullie het oke vinden. Zal me proberen in te lezen.....fijne zondag allemaal Liefs Lola