Asun test dan gewoon vooral als je man t al zegt!!! Vinex balen dat je zo heftig op die krampen reageerde....
Hey Vinex!!! Goed op jezelf passen he :x anders krijg je met ons te doen Jeetje wat schrikken zeg! Hier meteen een groot bed Lenny, gekocht op MP en toen tijdelijk aan 1 kant een uitrol rekje gekocht (ikea)
Oh vinex, wat eng! Da's echt schrikken zeg.. Niet meer van die gekke fratsen daar! Hier ook een groot bed met uitvalhekje. Wat een leuke kamer heeft je dochtertje meiske. Pip behang? Heb ik ook uitgezocht, zo mooi!!
Is zeker leuk dat pip behang!! Mijn vriend werkt in n verf en behang speciaal zaak Moet je maar eens bij het behangmerk onszelf kijken Dat is mijn favo!!! Super leuk
Thanks! Ja klopt wij hebben het in de blauwe versie op de slaapkamer. Ik hou ervan. Room seven vind ik ook zo mooi, daar heb ik pas een dekbed overtrek van gekocht. En een sprei voor dl toen ze net geboren was <3
Ik pas goed op mezelf hoor! Overmacht... Bij mijn zoon heb ik het ook een keer gehad. Hopelijk blijft het hierbij! Super leuke kamer, meiske! Schattig!
Hebben ff gegoogeld. Heel leuk behang!! Als ik zwanger ben gaan we de zolder verbouwen en een kamer voor dl maken. Dan kan ik weer los op verven en behangen. Dus nu hebben we alleen de meubeld aangepast. Hopenlijk snel zwanger.. Snel verbouwen.. Haha
Wow, zo'n mooie kamer!! Leuk behang idd dat onszelf. Room seven zal ik eens Googlen, ken het niet. Ik ben helemaal verliefd op koeka, zo'n mooie slaapzakken, boxkleden, hoesjes enz.enz.... nu alleen nog een geldboom nodig. Asun, waar ben je??
Thanks Koeka is ook heel mooi! Ik heb al helemaal bedacht hoe de baby kamer eruit moet zien erg he... we hebben al een commode en kast omdat VL die al had ik heb mijn oude spullen verkocht omdat dat krijgertjes waren en ik die niet mooi vond...