Ahh gossie.. Hihi Zal ik een groep aanmaken dan? Moet iedereen alleen mij ff z'n fb naam laten weten in een privé bericht of in de besloten groep
Thanks! Ik moet jullie eerst als vrienden toevoegen.. Daarna kan ik jullie voor de groep uitnodigen. Ik maak de groep geheim. Dan kunnen alleen leden de groep en inhoud zien
Leuk lenny Ook leuk n plaatje bij je te hebben nu!! Ik heb op fb al geaccepteerd!! Leuk leuk Asun wat raar Welke test heb je gebruikt???
Hip lenny!! Maar geen blond dus? Sorry had ik t verkeerd gelezen... zal ik je ff pb-en asun. Wel leuk om bij iedereen straks een beeld te hebben Spannend Mariska!! Wel heftig morgen... snap dat je er geen zin in hebt!!
Wie was ook alweer degene die aan zijn water voelde dat mijn ovutest nog donkerder zou worden die had het mis
Ah nee, asun, dit vind ik echt heeeeeel heeeeeel stom!! Hopen dat er toch nog een klein kansje is. Geen bloed geeft tenslotte moed.... leuk een fb groepje. Ik vind dat ook veel makkelijker om via mijn telefoon even te reageren. Ik stuur je een pb, asun. leuk, lenny, je haar! Knuffel voor de rest!!
Jeetje meiden wat is er veel besproken in 2 dagen, ik probeer ff bij te blijven.... Asun, wat onwijs balen zeg! Ik begrijp je gevoel wel dat je opziet tegen de mmm, zou dat zelf ook hebben nl. Moeilijk meid, knuffel! Mariska, spannend meid, begrijp ik nu dat je door bent met je soll gesprek? Ventix, hoi vanuit Tsjechië? Lekker op vakantie en toch nog meepraten? Respect hoor.....naar van het flauw vallen, hopelijk blijft het bij 1x Lenny, zou je voor mij ook eens willen pendelen? Ben eigenlijk wel benieuwd. Moet ik je dan een pb sturen? (ff vogelen hoe dat werkt hier....)