Grappig haha gimby Had het niet eens gezien Mariska denk dat deha weinig kan dus ik kijk het nog even aan De braces verlichten gelukkig ietsje
Hij staat weer goed En een fysio? Heeft die geen bepaalde tips om de pijn te verlichten? Ik begrijp dat rust het beste is hoor, maar dat is zo lastig met een kleintje en een huishouden
Gimby wanneer heb je je eerste echo eigenlijk???!!! T schiet al aardig op al 7 weken!! Omdat ik zo n onzekere muts eerste klas ben Heb ik via mp een doppler gekocht Kan m morgen ophalen Ik voel de beeb nog steeds niet echt duidelijk dus hopelijk vind ik t hartje met deze wel en word ik hier weer niet gestressed van maar ben ik gewoon gerust gesteld. ....
Ja he hahah Ik heb mn doppler!!helemaal happy want binnen n paar minuten hoorde ik t hartje van onze babyboy!! En als klap op de vuurpijl voelde ik 4 schopjes/plopjes!!! Ben gerust gesteld!! Hoe voel jij je asun
Vooral gerust stellend!!! Ben echt een druktemaker. ..pfffff hihi Weer fijn om thuis te zijn mariska??!!
Oh leuk Noamy! Mooiste geluid dat er is! Heb overmorgen mn eerste echo, zo benieuwd, echt spannend. Mariska, was ml blij dat je weer thuis bent?
Super leuk idd en mooi!! Had er bij mn zoontje ook een maar dat was een goedkopere variant waar ik soms wel n half uur aan t zoeken was op mn buik dus m erna weg gedaan heb want had er alleen stress van!! Deze is wat professioneler en had t hartje binnen 5 minuten!!! En ik was best onzeker omdat ii t ook nog niet voelde dus ben blij dat ik m gehaald heb!! Spannend nog 2 nachtjes slapen voor jou!!!!!
Is ook spannend, je zoekt steeds naar bevestiging Maar al bijna 19 weken en je voelt m nog niet, is dat omdat de placenta aan de voorkant zit? Weet helemaal niet meet wanneer je een baby'tje voelt schoppen, lijkt al zo lang geleden Ja nog twee nachtjes inderdaad, ben ook echt aan het aftellen. Meteen 's morgens, dus wakker worden, douchen, aankleden en gaan