Hahaha ja echt he, iehw!! Geen idee waarom, want ik heb genoeg gedronken. Was gister ook een stuk witter trouwens, gewoon smerig opgedroogd Vanavond nog even gezellig maken inderdaad, drie dagen op een rij, gezellig hoor. We lijken wel verliefde pubers
Mariska ii vind ontstoken darmen wel even genoeg Mn crohn..... Balen van je hand Ik ga momenteel dood van de reuma pijn in mn hele lichaam...luchtvochtochheid is weer hoog dus tijd voor pijn....pfffff Ha ging ok.....heb over n week n afspraak bij n psych bij hun in de praktijk ben erg benieuwd Ml heeft vanmorgen weer bloed geprikt en zaad ingeleverd. .volg week vrijdag weer uitslag. ... Vanmiddag nog n x aan de ha gevraagd over de uitslag. .. Maar hij bevestigde nog even dat t echt niet! Goed was en als t nu dus weer niet goed is we naar t zkh worden doorgestuurd. ... Ik kan wel janken bii alleen t idee dat ook ik binneste buiten gekeerd zal worden....
Aah noamy wat rot allemaal zeg Dikke knuffel. Ik ben weer terug van weggeweest hoor had t een beetje druk. Gister begonnen met ovu testjes. Straks ook weer 1tje doen. Heb thank god die van de action weten te bemachtigen haha
Ow naomy.. wat ontzettend rot allemaal!! T lijkt wel of alles tegelijk komt meis.. *knuff* Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Denk aan je meis
We hebben vanmorgen een bed gekocht.. boxsping. Wat een geld.. pff Maar we hebben nu wel alles erop en eraan. Ik kan niet wacgten totdat ie geleverd wordt.. We worden nu elke ocutend wakker met pijn in onze rug en schouders.. Ik heb vage klachten.. steekjes in mn onderbuik, pijn in mn stuitje. Zou t mn ei al zijn Zou ie wel vroeg zijn. We klussen braaf om de dag.. dus daar ligt t niet aan Iedereen een lekker weekend? Wat een ontzettend lekker weer he
Wat lekker asun ! Boxspring ligt echt heerlijk !! Dit zijn mijn testjes tot nu toe Die van gister avond is een beetje raar dun streepje En die andere is van net:
Ik zeg, aan de slag Jmay! Fijn he Asun, ik kan mn boxspring ook niet missen, heerlijk, bijna nooit meer rugklachten, al doet een kussen ook veel vind ik. Balen Noamy, hoop op een goede uitslag vrijdag... Vanmorgen weer getest.. hoopte op wit al (of knal) maar beiden niet helaas... Bekijk bijlage 395680 (onderste is van vanmorgen, die daarboven van 5 dagen geleden (!)
Aahh noamy, knuffel meis, het zit allemaal zo tegen Oh heerlijk asun een boxspring! Hoelang was de levertijd? Jmay, hup aan de bak jij!! Op welke cyclusdag zit je vandaag?
Bah, meiske, beiden niet dus. Maar hij had gewoon veel duidelijker moeten zijn Knuffel, meis!! Lekker, Asun, een nieuw bed! Hopelijk hebben jullie dan geen pijn meer! En Jmay gaat het gezellig maken Veel plezier haha! Hier hebben we een dreumespuber in huis. Heeft nieuwe sandalen maar groot drama om ze aan te doen. Ter afleiding mocht hij eventjes naar buiten om daar weer drama te maken toen hij naar binnen moest...... Even tot 100 tellen
Kak, de kat had net een levende merel als cadeautje ik dacht al, wat hoor ik die vogel toch goed Nu heb ik m gered, maar zit ik ermee haha. Maar met water en brood op een rustig plekje gezet, kan hij in vrede heen gaan...
Ja super goed. De cpap is weg , sonde gaat nu via der neusje en het infuus is er uit ! Vandaag mochten ze haar even vast houden omdat de couveuse open mochten veder buidelen ze om de dag met haar. Maandag ga ik weer naar ze toe
Wow wat is ze sterk zeg! Zo klein en al zoveel vorderingen maken! En hoe is het met je vriendin? Goed hersteld van de bevalling? Vol vertrouwen of toch wel angstig? Heftig hoor voor haar!
De eerste tijd had ze veel pijn Enzo maar t gaat nu goed ! Ja sterk he de artsen vinden t heel bijzonder. Het is wel soms angstig idd, gister is er een jongetje overleden die naast haar lag Dan word je wel weer ff met je neus op de feiten geplet.
3 tot 5 weken. . Pff zo lang!! Geduld is nou niet bepaald mijn kwaliteit. We hebben ook nieuwe kussens.. die gaan we vanavond al lekker proberen. En natuurlijk klussen.. hahha