Oh wat bijzonder dat ze het zo goed doet Jmay, fijn zeg. Heb helemaal gemist dat ze geboren is (was tijdens mn vakantie denk ik). Hoe heet het kleine wondertje? Oehlala asun, have fun haha Kijk uit voor je nieuwe kussens
en stiekem tussendoor nog getest maar de ovu testen blijven allemaal wit dus tja. ik krijg nog een keer een hartverlamming van de kleine aap hier stond ie laatst op de 4de trede van de trap met zijn hihihi ik denk waah gauw traphekje aanschaffen haha
@Gimby jaa toen was jij er even tussen uit haha Ik wil haar naam liever niet hier op internet zetten maar als.je t echt wilt weten kun je me een privé berichtje ssturen Heerlijk weertje dit echt super ! Gisteravond nog even kunnen klussen haha want de ovu test knalde erover ! Straks eens kijken of ie afloopt
Hahaha jaa dat is schrikken ! Wij hebben geen trap dat scheelt maar wel al een tijdje een traphek bij de ingang van de keuken haha
Maar goed dat het middagdutjestijd is dan.... Ik ben de ramen aan het zemen, brrrrr vieze spinnen overal!!! Met kippenvel in de zon.
Jippie Jmay! Gevonden, beter dan die andere ovulatietesten hè Have fun! Oh bah ja die spinnen, lekker kliederen buiten, heerlijk weer voor.
nog steeds geen bloed en ook geen buikkramp meer. ik zit al op DPO8 (en mijn cyclus duurt nu 29 dagen) Ik vind het best wel spannend enzo.
Bloed prikken, 6 buisjes!!! Over 2 wkn telefonisch consult met uitslagen. Chromosomenonderzoek is een goede uitslag, bij mij geen afwijkingen, die van ml hoor ik wel over 2 wkn. Nu onderzoek naar: - lupus anti coagulens - proteïne C/S activiteit, Antitrombine III, APTT - fact. V Leiden mutatie 1691G>Ae - homocysteine - vit B12 - glucose Moet nog ff uitzoeken wat t is...