Snap ik meiske, maar jij hebt ook wel echt een gekke cyclus nu! Hopelijk blijft deze gewoon 9 maanden duren of anders bij de volgende weer een normale dag voor je ei!
Thanks ladies Balen Asun, maar idd 31 is wel netjes. Ja ben ook wel benieuwd naar Noamy... hoe gaat t meis?
Heel goed, Asun, dat je probeert positief te blijven! Je kan het, tsjakka!! Maar even flink balen mag ook hoor! Knuffel!
Sh*t Naomy!! Moet je nu binnenkort weer naar t ziekenhuis? Mijn ei is volgens mij toch eergisteren gesprongen, waren die steken toch m'n ei:
thx ladies ik moet zelf voor controle reuma en crohn binnekort mijn vriend heeft vorige week bloed geprikt en vanmorgen zaad weg gebracht nu wachten tot we over ongeveer 3 weken de uitslag krijgen het zal vast wel goed zijn althans daar ga ik vanuit maar dan is dat ook uitgesloten!
mariska idd dat was je ei!! jamy daar ben ik ook blij mee mn vrined is natuurlijk al eerder naar de arts geweest met zijn probleem met de prestatiedruk de laatste keer zijn we met zn tweetjes geweest en hebben het wel wat aangedikt en gezegd dat we 10 maanden al bezig zijn en de dokter werkte erg fijn mee om ons niet langer te laten wachten..... nu 3 weken wachten op de uitslag!
Oh beter ! Hier zou de ha ons nog lang niet doorsturen. Hopelijk is t snek raak zodat t zowiezo niet nodig is