Huh, meiske, dat is raar!!! Nu was jouw cyclus natuurlijk sowieso al heel raar dus misschien zitten je hormonen inderdaad heel erg in de war? Hmm, lastig dat het weer nieuwe vragen oproept!! Knuffel!
Wat raar!! Oh dat is echt weer een vreemde wending die niemand aan zag komen. Had de gyn. dit ooit eerder meegemaakt? Maar je bent niet "echt" ongesteld geweest toch? Dan zou je cyclus nu wel heel lang zijn, supervaag!
pff wat spannend zeg! Zo vaag dat je bms zo dik is nu Toch maar klussen ondertussen of niet? You never know Hier inmiddels 4 dpo, zondag testen
Ja dat was mijn gedachte ook idd, nu is het bloedverlies gestopt dus we gaan maar weer aan de klus! Hopelijk is vl een beetje op tijd thuis
heuhh dat is ook vaag zeg ! dus nu het bloed onderzoek afwachten? en idd hup aan de klus haha.. Hier vandaag heerlijk in de tuin gezeten, kleine lekker in het badje en ik zat een boek te lezen. Nog even een mooie foto gemaakt van Jaylin
Pfff nou he... ben benieuwd wat eruit komt, waarschijnlijk dat ik puppy's ga werpen of een kabouter ben ofzo Ben Over de streep aan het kijken, wat een super programma he.. altijd janken...