Ja echt vreselijk.. op zich gaat de week wel snel. Ben morgen jarig, zaterdag vier ik het dus dan is het zo weer maandag haha Met dit weer vind ik de dagen zowiezo sneller gaan
Hoeft niet slecht te zijn, testte bij mn dochtertje ook pas na 14 dgn positief.. kan echt nog best positief eindigen
Nee, helaas, ik voel me hartstikke beroerd! Erg misselijk maar gelukkig nog niet overgegeven Maar ja, voor het goede doel he! Lief dat je ernaar vraagt, kan me best voorstellen dat het ook lastig is om mijn banner vooruit te zien lopen terwijl de jouwe mee moest!! Knuffel!!!
Jeeej, allemaal jarigen! Van harte gefeliciteerd, meiden! Wat toevallig! Maak er maar een mooie dag van, elke verjaardag is toch weer een kadootje hoor xxx
Gefeliciteerd dames!! Ik ben ook al jaaaaaren 29 Tja Vinex, het is lastig maar het is je heel erg gegund!! Ik vind dat bij anderen altijd zo snel gaan terwijl je bij jezelf de weken vooruit kijkt... Ik heb een Seaband thuis(voor dl regen wagenziekte), dat schijnt te helpen tegen de misselijkheid bij zwangerschap (bij de tuinen of zo te krijgen) en er zijn ook druppels. Misschien heb je er wat aan! x
ben ik ook weer eens even.... sorry hoor meiden maar door de slechte uitslagen van ml etc lees ik wel mee maar reageer ik even wat minder....ben er best down van vrijdag de uitslagen van de tweede testen.... Mariska en jmay van harte gefeliciteerd!!!! wat grappig dat jullie beide op dezelfde dag jarig zijn! ik ben ook bijna jarig,10 juni en dan word ik ook 29 ahhahahahaa meiske....wat een vervelende berichten las ik over de gyn en klus idd maar wat je weet maar nooit! Vinex vervelend de misselijkheid maar je hebt het er idd voor over bij mij hielp gemberthee van de tuinen wel erg! niet erg lekker maar goed!
Ow jij ook en meiske. Gefeliciteerd meiden. 30 doet even zeer maar t went hoor. Haha. Ik was afgelopen december aan de beurt