Laat je even weten of het werkt? Ik hoop het! Dan heb ik er hoop ik ooit ook wat aan! En klop de roze kussentjes maar op daar want deze dames komen er aan he!!
Mijn cyclus word ook weer langer... Nog geen posi ovu test...ik denk morgen ofovermkrgen want voel eipijn En net n mega dikke sliert licht rozig helder rekbaar slijm gespot Heb ook eens de randjesfietsen techniek uitgeprobeerd net Ze zeggen dat 7 of 8 x goed is maar ik kwam maar tot 4 x........ Benieuwd of t werkt! Door de slechte uitslagen van ml denk ik dat t hele geklus zinloos is...............
Nee voel niets maar heb wel goede hoop! Al moet ik eerlijk zeggen door bijv. Het verhaal van Noamy dat ik Sims ook best wel bang ben dat er iets mis is. Raar he
Netjes hoor om de dag Goed teken toch die buikpijn, ben benieuwd! Nee geen klachten, voel niks, maar mn slijm ziet er echt gek uit. Heel wit en korrelig en best wat wittige afscheiding (iew!) Sorry voor de details
Heerlijk die details hahahaha Spannend zeg !! Ik heb z'n voor gevoel dat er meerdere op roze gaan deze maand !
ahhaahah ja randjes fietsen! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/505137-randjesfietsen-techniek-13.html erg moeilijk het vaak uit te stellen! maar t is me tot 4 keer gelukt! wie weet heeft t resultaat! en ik probeer ook mn uiterste best te doen posi te blijven.... ben erg zenuwachtig voor morgen
Hoe laat heb je een afspraak? Hoop zo op goed nieuws voor jullie!! Ja best wel testdrang, maar word ook heel onzeker van mn lijf http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/515727-slijm-na-ovulatie.html
Ow.. die laatste dagen zijn zo rot!! Spannend hoor. Zondag testen? Ik ga aan je denken. We zitten een weekend in Engeland. Bruiloft van vrienden. Morgen vertrekken we en maandag weer terug. Dus dan lees ik graag goed nieuws gimby
Hij is niet helemaal up to date.. Naam - leeftijd - ronde - NOD Noamy -33 jaar- 5e ronde - NOD ?? Gimby - 31 jaar - 7e ronde - NOD 25 mei Liesje - 32 jaar - 4e ronde - NOD ?? Asun - 30 jaar - 5e ronde - NOD 4 juni Meiske80-33 jaar- 9e ronde - NOD ?? Mariska - 28 jaar-14e ronde - NOD 6 juni Memskie - 28 jaar - 15de ronde -NOD ?? Lennyt - 28 jaar - 2e ronde -NOD ?? Lionne - ? jaar - 1e ronde -NOD 24 mei Wanneer zwangerschapstest: Zondag 25 mei: gimby Vinexkindje-25 jaar- 7e ronde - ZWANGER 10 januari 2015
Naam - leeftijd - ronde - NOD Noamy -33 jaar- 5e ronde - NOD ?? Gimby - 31 jaar - 7e ronde - NOD 25 mei Liesje - 32 jaar - 4e ronde - NOD ?? Asun - 30 jaar - 6e ronde - NOD 4 juni Meiske80-33 jaar- 9e ronde - NOD ?? Mariska - 28 jaar-14e ronde - NOD 6 juni Memskie - 28 jaar - 15de ronde -NOD ?? Lennyt - 28 jaar - 2e ronde -NOD ?? Lionne - ? jaar - 1e ronde -NOD 24 mei Wanneer zwangerschapstest: Zondag 25 mei: gimby Vinexkindje-25 jaar- 7e ronde - ZWANGER 10 januari 2015 Snelzoek functie: lijstbeheer Ff bijgewerkt