Ow meiden. . Wat een rot nieuws allemaal. Dat was niet de afspraak. .. rode duivels. . Grrr!! Knuf voor jullie. Stomme ha! Ik zou hem maandag echt ff de waar he is zeggen naomy. Pff weer een weekend in spanning. Groetjes uit Engeland! ! Morgen een bruiloft. Ben zo beniewd.
ik begin gek te worden ik ben nog steeds niet ongesteld. vandaag dag 35 van mijn cyclus. op zw- test vanmorgen nog NIKS te zien, geen tuurstreepje, helemaal niks. Ik zie ook dat ik geen testen meer in huis heb en de appie hier is morgen niet open
Sterkte Lenny, hoe gaat het nu? Gimby, neeeeeeeee!!!! Neem je ovu's anders mee naar je huisarts, dat helpt misschien?
Hier nog steeds bruin slijm verlies En nog geen positieve ovu...rustig afwachten tot het 'randjefietsen'
Lionne wat irritant!! Hoe lang is je cyclus anders? Mariska ff afwachten! Ik heb niet heel erg nauwkeurig getest met m'n opus deze ronde maar wanneer ik er aan dacht en tijd had Had op dag 17 geen hele erge knaller maar beschouwde m als posi Eipijn was deze ronde ook bijna niet aanwezig.... Nu heb ik n soort van strak staande onderbuik en n beetje eipijn maar ovu is nu echt nega ?!??!!??
Hoe krijg je moord neigingen ???!!! Als je vriend m niet omhoog krijgt een vervolgens ook ineens zijn medicijnen kwijt is om wel n stijve te krijgen Je zou m toch wat aan doen! !!!!