@ Meiske: Ik heb die seabands eens geprobeerd maar bij mij werkt het niet Bij de buurvrouw trouwens wel hoor dus misschien bij jou ook wel maar ik heb er niks aan. Ga straks de huisarts bellen voor medicatie. Hopen dat dat wel helpt!
@naomy balen dat het niet gelukt is @vinexkindje jammer dat de seabands niet werken dan inderdaad even de ha bellen duim dat de medicatie dan wel werkt
denk dak me banner toch maar verander wou hem eerst laten staan dat ik ook geen neiging heb om te testen ofzo haha
Ahhh das balen! Ik hoop dat de huisarts iets heeft wat helpt ja... Komt vast goed, maar ik weet hoe vervelend het kan zijn. Het beheerst alles en niks is leuk meer... Dus hopelijk voel je je snel beter!! Moet je ook spugen of gewoon misselijk de hele dag? Lijkt me met MvM ook geen pretje... knuffel! Balen Noamy!! Medicijnen al gevonden..? Hier een beetje van slag door wat de gyn gezegd heeft... nog even mijn testen bekeken maar 9(!) positieve zw testen van 3 verschillende merken kunnen het toch niet fout hebben??? Gedurende 11 dagen??
@meiske80 blijf het ook een raar verhaal vinden inderdaad. misschien eventueel een second opinion van een andere arts een idee nu ben ik de laatste tijd iemand die met zo een verhaal niet genoegen neemt ma ok
Raar idd meiske Zou ze zeker laten zien aan de gyn! Medicijnen niet gevonden Zijn ook niet meer nodig deze ronde want zit nu op t wachtbankje Dus hij mag ze weer bij bestellen als t niet raak is....wat ik ook niet verwacht Net de ha gebeld En die belt nu mij dus terug tussen 11 en 1 Heb mega zenuwen Ben er misselijk van
Heb ik ook eens gedaan... niet handig! Dus maar weer opnieuw begonnen en heb nu ook Fertility Friend, echt heel handig! Meiske wanneer moet je weer terug? Gimby al date gehad met de HA?
Jah net Ben ineens verdrietig.... Worden verwezen naar de gyn samen en m'n vriend ook nog naar de endometrioloog ofzo..... Het is echt niet goed.... Krijg n mail van de ha met daarin hoe verder en waar ik n afspraak moet maken etc.... N maand wachttijd ongeveer..... Ik ben kapot kapot kapot.....
Ik heb geen foto nu van allemaal maar wel v deze... heb ze wel ingeplakt in mn zwdagboekje... Bekijk bijlage 397388 Bekijk bijlage 397389
@ Noamy: Ach, meis, wat verdrietig! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Maar het is ergens ook fijn dat je er nu achter komt en niet nadat je al een jaar voor niks geprobeerd hebt. Nu kunnen ze jullie tenminste helpen. Maar ik snap goed dat je nu alleen even heeel verdrietig bent en niet meer goed vooruit kan kijken. Heel veel sterkte!!! @ Meiske: Tsja, je was dus gewoon zwanger hoor. Ik zie op alle testen streepjes en die digitale is natuurlijk helemaal donker. Het vrouwenlichaam heeft gewoon zn eigen wetten blijkbaar....
die digitale liegt er sowieso niet om wat raar maar dat ze niet donkerder worden blijf ik ook raar vinden
Idd Lenny, en dat is bij mij ook geweest! Snapte daarom ook heel goed je twijfels Meiske, maar wat raar dat de gyn niet wil onderzoeken!!! Blijf dat echt vreemd vinden. Naomy, sterkte meis, dat zat eraan te komen helaas hè, fijn dat jullie hulp gaan krijgen! Hier ff niet lekker in m'n vel, zo'n pijnlijke ontstekingen op t moment in m'n rug en hand, heb eigenlijk geen zin in klussen, maar t moet testje wordt duidelijker en vruchtbaar slijm. Ik denk pas morgen of woensdag m'n ei, maar wil t echt niet missen...