Sterkte Mariska! Het blijft zo vreemd meiske, die positieve testen en dan zo'n uitslag.. niet te verklaren.
Vanmorgen naar de ha geweest, eindelijk mn verwijzing gekregen!! Ben er van de ene kant heel blij mee, maar vind het ook best confronterend Heb over drie weken pas een afspraak, is dat niet laat? En weten jullie wat ik kan verwachten bij het eerste bezoekje? ml moest ook mee komen
Dankjewel voor jullie steun meiden! Pfff noamy, wat heftig! Hopelijk komt het goed, en hoef je niet verder aan te modderen! Ahh sjips Mariska, ff vluggertje dan maar Ik twijfel steeds of ik wel door moet gaan met de ovu's. Nu is het streepje wel weg bijna, dus alle hcg ook weg. Wel grappig, voor ik mijn eerste positieve zwtest had, testte ik nog met ovu's en je ziet ze gewoon oplopen. (wat ervoor zorgde dat ik dacht aan een zwangerschap, mijn testen lopen nooit zo mooi op).
Fijn gimby dat je een doorverwijzing hebt. Ik weet niet echt wat je kan verwachten omdat bij mij de reden waarom ik naar de gyn ben geweest anders is dan bij jou. Ik verwacht vragen over je cyclus, misschien echo voor bmslijmvlies en eierstokken, bloedonderzoek.
En waarschijnlijk dat ze een maand je cyclus observeren, dat deden ze bij mij ook (net toen ik een keer een hele nette cyclus met een ei op dag 14 en een LF van 14 had natuurlijk grrrrr)
pff haha Mariska, ja zul je altijd zien! Hoe doen ze dat? dmv temperaturen enzo? Heb eerst een afspraak bij een fertiliteitsarts geloof ik Meiske, is dat ongeveer hetzelfde als een gyn. of heel anders?
Dank jullie wel dames voor de lieve berichten... Doet me goed Ik weet niet wat ons allemaal te wachten staat maar ik zie erg op tegen al die inwendige onderzoeken en behandelingen...... Gimby fijn dat je zo snel terecht kunt! Ik ga zo bellen Kan eigenlijk pas na 3 dagen maar probeer t gewoon
Pff tuurlijk zie je daar tegen op Aan de andere kant, wel fijn dat ze zo vroeg zijn begonnen met onderzoeken anders begon dit alles miss pas na een jaar a 1,5. Nognaams dikke knuf. @Gimby fijn dat jij ook al terrecht kan! Geen idee wat je kan verwachten eigenlijk denk bij de eerste afspraak een hoop informatie
Ja het niet lukken bij m'n vriend was de doorslag naar de ha.... Omdat hij m niet elke keer omhoog kreeg Nu is de reden nAtuurlijk dat te lage testosteron en dat hangt ook vaak samen met n verminderde vruchtbaarheid zei de ha Gelukkig heeft hij dus naast t bloedonderzoeken ook zaadonderzoeken gehad waar dit naar voren kwam..... Dan hoef je t natuurlijk geen jaar zelf geprobeerd te hebben....
@naomy het is zo dubbel he natuurlijk is het hartstikke fijn dat ze weten waar het aan ligt en hoef je niet eerst een jaar te proberen zonder dat je weet waarom het niet lukt maar het lijkt me ook niet prettig om te weten waarom het dus niet lukt
Ja en het wegste6....wat staat me te wachten aan onderzoek etc... Zo genant alles daar down under etc blggg
Als je je druk maakt om inwendige echo noamy, ik vond het erg mee vallen. Fijnste vond ik om een jurkje met legging aan te doen, kon ik gewoon de legging uit doen en hoefde ik niet in mn blote kont rond te lopen naar de tafel ze kijken er amper naar, ik vond het met toucheren bij de bevalling erger...
gewoon focussen op je ademhaling, dat helpt heel goed. Ik moest toen een aantal keer langskomen voor inw. echo (eitjes qua grootte checken, BM slijmvlies dikte checken etc etc. Daarnaast bloedonderzoek op het moment dat je eisprong is geweest, om te zien of je lichaam genoeg progesteron aanmaakt en dat alles wordt op een kaart bijgehouden.
hier wat lichte steekjes heb van ellende een kaarsje opgestoken en deze is tevens ook gelijk voor jou naomy en ook voor meiske en gimby tuurlijk extra dan