ik vind cd14 wel n posi test wellicht worden ze van dit merk wat minder knal??!!! vind de controlestreep ook niet knal!
Die van 4-5 lijkt me idd positief. In dat andere rijtje is der geen eentje positief idd..denk dat je ei later is dan. Hier stiekem een testje gedaan helaas omo wit
Hoop t wel ! Dat t te vroeg was hihi. Moet eerlijk bekennen dat ik soms best wel bang ben dat t helemaal niet meer gaat lukken. Bij mijn dochter in ronde 6, zonder ovu testen of andere dingen je zou toch zeggen nu we dat wel gebruiken dat t eerder raak zou zijn Ach, moet er maar niet te lang over na denken
Over 4 dagen gewoon een knaller testen, dan ben je die witte zo weer vergeten.... De foto is opgesplitst, ronde 14 (boven) en 15 (onder). Idd, dag 14 vorige ronde mn ei gehad, maar nu op dag 14 nog niets. gisteren wel geklust en vandaag/morgen misschien ook wel weer voor de zekerheid Vinex, hoe ist met jou?
knuffel, je hebt denk ik te vroeg getest, gewoon overmorgen weer eentje doen, we duimen allemaal voor knal!!
Gewoon lekker doorklussen Mariska, hij komt vast snel.. Vinden jullie al dat klussen ook zo goed voor je relatie? Heb de afspraak met de fertiliteitsarts/gyn kunnen verzetten, een week eerder, jippie/spannend!
Ja meisjes vind ik ook, maar die van 4-5 was m'n vorige ronde, ik ben al ongi geweest. Cd 14 nu is absoluut niet positief Deze is van nu:
hahaha oh ja tuurlijk Sorry.. Nou nee deze niet inderdaad. Bij deze testjes kan het snel oplopen (is mijn ervaring althans). Dagje of 2-3 nog denk ik
Zat net even te lezen over de afspraak bij die fa. Lichamelijk onderzoek Het algemeen lichamelijk onderzoek bij de vrouw bestaat uit het onderzoek naar de lengte, het gewicht en het beharingspatroon, inspectie van de borsten en de schildklier. Hierna volgt het gynaecologisch onderzoek. Met het speculum kijkt de gynaecoloog naar de baarmoedermond en neemt soms een kweek af. Vervolgens vindt inwendig onderzoek plaats om de grootte en eventuele afwijkingen van de baarmoeder en eierstokken te beoordelen. De man wordt meestal alleen onderzocht als bij het onderzoek van het sperma afwijkingen zijn gevonden. Hoe onderzoeken ze je borsten en beharingspatroon? En is wat kan ik precies van zo'n inwendig onderzoek verwachten, weten jullie dat? Vind het steeds spannender worden geloof ik.