Jaaaaaaa, Meiske!!!! Wat goed!!!! Ik vier hier een klein feestje op de bank! Het MOEST gewoon zo zijn met die suuuuper rare cyclus van je! En neeeeee, dit is geen ei, grapjas! Jij bent zwanger en test net als ik gewoon vroeg al positief. Super, super, super! Het is je echt gegund na al die maanden!
En voor de andere meiden: @ Noamy: Wat onwijs balen, meis, weer ongi en dat tussen al het zwangerschapsnieuws. Knuffel hoor! Ik hoop dat voor jou ook ronde 7 de geluksronde is. Het kán, ik weet het zeker! Wel heel fijn dat er alvast wat dingen gecheckt worden. Dat geeft wat rust! @ Mariska: Ja hoor, je ei is gespot! Dan kan jij lekker op de wachtbank neervlijen @ Jmay: Hoe gaat het met je 'nichtje'? Doet ze het nog steeds goed?
Sorry meiden ik ben een beetje chaggie door alles.. Gisteren ook nog het nieuws gekregen dat het erg slecht gaat met mn oom (kanker en niet te genezen). Het is de 7e binnen mijn familie die deze afschuwelijke heeft en er aan onder door gaat. En dan nog die hormonen van die stomme ongi waar ik vet chaggie van wordt altijd. ... blegghh
afgelopen zondag spotting/lichte bloeding maandag lichte bloeding en vandaag zo goed als weg dus sowieso al 1 dag minder als de vorige cyclus en stukken minder
Shoot Asun!! En dat allemaal bij elkaar kan ik me voorstellen dat het ff teveel is. Sucks!!! Dikke knuffel!
Asun sterkte zeg ! wat vreselijk zo dikke knuffel @Vinex Ze doet het nog steeds hartstikke goed! Ondertussen is mijn vriendin verhuist naar het RMD huis en voelt zich daar veel prettiger, ze zegt veel meer tot rust te komen zo. Vervolgens vroeg ze of ik binnenkort weer kwam ! om lekker met haar t eten daar en ook bij de kleine te gaan kijken. Natuurlijk wil ik dat !
Hoi meiden, Sorry het is een tijdje terug... Ik heb er voor gekozen om even wat afstand te nemen. Soms trek ik het echt even niet en ben ik zo op en verdrietig... Deze ronde er weer alles aan gedaan; testen, extra vitamines, veel geklust... Maar ik weet het niet, volgens mij is het weer niet gelukt. Wel heel goed nieuws voor Vinexkindje las ik! Gefeliciteerd meid! Wat super fijn! Hoe voel je je? Ik probeer een beetje bij te lezen, maar neem soms ook bewust afstand en zoek afleiding... Niet omdat ik het wil opgeven, maar omdat ik het soms even niet meer kan opbrengen en niet weet hoe het verder moet.