hier is de ronde afgelopen me eerste flinke wc papier oud bloed is gestart valt een beetje tegen maarja
Ahhhh shoot Lenny! Dan heb je dit keer wel een kortere LF gehad, 11 toch? Asun, hoe is je test? Mijn temp loopt nog steeds op...
Voel nog steeds niks.. alleen een gevoelig stuitje vannacht en nu. Maar dat heb ik wel vaker. . Laat die rot ongi maar komen!!
jammer meiden das niet leuk! hier gister gesprek met teamleider gehad over het hele gebeuren lekker emo op zich een goed en fij gesprek en krijg ook alle steun vanuit het werk morgen wil hij wel met mijn eigen team gaan zitten zodat ze ervanaf weten niet mijn idee en vind het best moeilijk dat zo dalijk best veel mensen/collegas ervanaf weten.... mijn teamleider wilt dat want als ik dan even afwezig zou zijn dat hun weten waarom ze mijn werk even moeten overnemen..... gister dus al emo dag op t werk en nu morgen weer..... bllgggggg heb ook gister zitten lezen over de behandelingen zie er zijn en vooral een punctie stoot me zo tegen t hart.....t lijkt me zoooooo vreselijk om te moeten ondergaan....maar hopelijk doen ze iui en lukt t daar meteen mee..... sorry dat ik zo afwezig ben hoor hier.... ik lees af en toe wel mee ......
@noamy is helemaal niet erg hoor meis snap je helemaal lees maar gewoon lekker mee als je zin hebt en voor reageren op berichten hetzelfde een hele dikke knuffel Stom dat ik het misschien nu al vraag aan jullie weten jullie hoe het zit met hoe lang het kan duren voor een tweede voordat je je met mmm trajecten begint enzo @Mariska me cyclus deze keer was trouwens 31 dagen een lf van 11 inderdaad
laat trouwens mijn banner nu gewoon staan ga hem ook niet veranderen om er zo min mogelijk in me hoofd mee bezig te zijn ga ook niet tempen of ovutesten
en dit is nou de reden waarom ik de vorige keer boos was op mijn huisarts waarom dat ze me niet wou testen op de vervroegde overgang Houd er rekening mee dat een vrouw in de vervroegde overgang al jaren (soms wel 10 jaar) van tevoren geen vruchtbare eitjes meer produceert voordat haar menstruatie stopt.
meiden ik ben in shock en in tranen...... zien jullie m ook????!!! Bekijk bijlage 398981 Bekijk bijlage 398982