Het is wel een beetje 'vochtig' down under, geen idee wat dat nu weer is. Naomy, ik ben zoooooooooooooo verschrikkelijk blij voor je nog steeds, kan er niet over uit. En 22 mei zei je nog dat je geen positieve ovu kreeg.. echt gaaf!! de echte knallers zijn trouwens niet zo vroeg hoor, bij mij was die van de action in feb ook MEGA licht met 4 wkn, veel lichter dan deze van jou!! geniet geniet geniet!!
Lieve meiden dank jullie wel!!! Mariska ok....nou had nog n sensitest vroege test gedaan en die is ietsje donkerer dan de action Heb net n clear blue gehaald.....lag er nig 1 bij de etos overal uitverkocht of meteen n pak van 3!!! Die ga ik morgen ochtend doen!!
uhm...moeilijke vraag, ik hoop dat mn temp zo hoog blijft, zou wel positief zijn! heb wat steekjes links onder in mn buik en al 2 dagen heel veel 'gas' (vindt ml ook errug fijn, maja...het moet eruit, sorry!!) mn riem in mn broek zit ook niet lekker, drukt zo op mn buik. Nu pas 6 dpo, dus heeft absoluut nog geen zin... t weekend denk ik pas
Sorry meiden ben mega chaggie! ! *warning* Ik ben echt oprecht blij voor alle zwangere maar ik voel me zwaar kut! Nog steeds geen ongi.. ik wil door.. op naar de volgende ronde nu.. grrr Sorry moet t ff kwijt
NOAMYYYY!!! Yessssss!!!! Gefeliciteerd meid!!! Wauw wat een wonder zo op de valreep!! Ik ben benieuwd naar je test morgen!! Knuffel voor je Asun!
Ik bedoelde voor je blaasontsteking enzo... Ff een fotootje van m'n ovu's: Net temp voor de gek een keertje gemeten: 37.5!! Duimen!!!! Als dit zo blijft, dan is randjesfietsen echt een mega techniek!
En ingezoomd: hij loopt wel weer op lijkt het. Ook veel zeurende kramp nog steeds. Zucht!!! Wachten duurt lang en ik ben er heel slecht in :x
Ja is ook zo...uiteindelijk geloof ik t pas na een zw test en daar is het nu nog veeeeeel te vroeg voor