Knuffel Asun! Ook zo shit he als je toch steeds over je NOD heen gaat! Voel je iets? En is je test echt 100% wit? KV geven laat positieve streepjes nu
Ik heb trouwens opvliegers en hele warme handen/voeten. Irritant allemaal van die kleine kwaaltjes, je lichaam kan je zo in de war laten raken!!
Dank jullie dames!!! Want een vette wending van het verhaal he!!! Nog steeds ongelovelijk maar t voelt ook echt weer als zwanger...nu al!! Veel plassen en dat ongi achtige trekkerige gevoel onderin mn buik Hetzelfde als.ik bij mn zoontje had Ben zoooo nieuwsgierig naar mn cb morgen ochtend en hoop zoooo dat dit allemaal.goed blijft gaan Asun een hele dikke vette knuffel. .... Ik moet eerlijk zijn dat sensitest nietnecht mijn favo testen zijn. Ik zou n action test doen !!!!!! Mariska ik wilde mn sensitest voor je uploaden maar dat lukt dus niet via m foon.....pfffff
@naomy toppie meis Hier een rare nacht achter de rug links ter hoogte denk van mijn eierstok even ontzettende pijn gehad dacht echt even van goh zou het een innesteling kunnen zijn en vanmorgen wel veel bloed gemengd met urine maar nauwelijks bloed bij afvegen en gister de hele dag ook nauwelijks 1 keer hoeven verschonen en nu heb ik gigantische hoofdpijn
@Mariska ik heb in ieder geval geen test meer gedaan dat bloed van gister zei mij eigenlijk vrij genoeg maar heb gewoon weer een erg rare menstruatie maarja Enn neee geen temperatuurdaling dat willen we niet