logisch memskie heb ik ook last van..... dus lekker rustig aan en je nergens voor verontschuldigen!!!! we hopen maar dat iedereen hier snel een posi test in handen heeft meer dan hopen,klussen en zo gezond mogelijk leven kunnen we helaas niet he.....
Snap ik, Memskie! Het is enerzijds fijn om hier ervaringen uit te wisselen en anderzijds is het zo confronterend dat iets wat je zo graag wil niet lukt, elke maand weer. Knuffel hoor, meis! Als je mee wil kletsen, zien we je gewoon verschijnen en zo niet, blijf je lekker een tijdje weg! Ik duim me suf dat het jullie ook snel weer gegeven is! Je staat toch met stip vooraan het wachtrijtje met al die maanden niks! Bedankt voor je felicitatie! Het gaat prima met mij, voel eigenlijk nog weinig. Af en toe wat moe of wat koud maar of dat nou door de zwangerschap komt of gewoon door iets anders weet ik niet.
Jaaa de digitale gedaan die zei vanmorgen 1-2 weken en de action deed het ook, eindelijk géén omo wit pffffffff.... Nu blijf ik ff testen tot ze op zijn, hoop zo dat ze oplopen! Vl gelooft t pas sinds vanmorgen. Heeft gelijk multivitamines zwanger gehaald voor me de schat <3 Hoe is het met jou? Heb je het er nog erg moeilijk mee? Of gaat dat met vlagen, zoals bij mij? @Memskie, dankje! Ik snap je gevoel heel goed hoor!! Ik bleef ook al weken weg bij de pagina over zwtesten, en ik las alleen waar ik iets aan had. Het is vreselijk frustrerend!! Knuffel! @Lennyt wat vreemd joh! Ben benieuwd wat de vk zegt erover.. Noamy, hoe is het met jou?
Wat goed! Nu al 1-2 aangeven! Zit je zeker goed in je hcg Ik hoop deze keer een plakbeeb voor jullie! T begint nu weer te kriebelen hoor! Net voor t eerst weer naar zwemles geweest en er waren 2 kleine beebjes van onder 1 maand mee met hun broertjes, zooooo lief! En natuurlijk beginnen nu de kwaaltjes weer... *zucht* Spannennnnnd!!!!! Keep on positive thinking!
Jaaahh weer iemand erbij op ´t roze bankje!! Meiden van harte!! Asun heel veel sterkte de komende tijd soms kan je gewoon niet begrijpen hoeveel er kan gebeuren binnen 1 familie. Dikke knuffel voor de rest!!
@hier nog geen reactie vd vk weet niet wat ik er mee moet aan haar vraag te merken vond ze het raar denk ik.
waarom doe je dan niet gewoon n test lenny? ik ben weer s ziek weer grieperig keelpijn bllgggg buikgriep en ongesteld!! blleeeghhhhh
Omdak verder geen klachten heb eerlijk gezegd dus ga ook nergens van uit verder totaal geen idee of het met ochtendurine moet ofzo
De enige verklaring die nog zou kunnen is late innesteling die kan tussen 5 en 12 dagen en kan dan pas een week daarna testen maar daar geloof ik ook niet in dus ga gewoon uit vd nieuwe cyclus
Nou, zo'n korte ongi zou ik voor tekenen! Maar kan het dan ook zijn dat je BM slijmvlies bijv. niet dik genoeg wordt zodat innesteling moeizaam gaat? Bij mij is het altijd heel veel en best lang 6/7 dagen bloed/stolsels. Ik weet van de div. echo's dat mijn BM slijmvlies ook goed dik is altijd, daardoor waarschijnlijk ook zoveel 'afval' denk ik??
Hoe bedoel je dat de innesteling moeizaam gaat dat die langer duurt ?? Of bedoek je dat daardoor de innestelling misgaat?