Oehhhh spannend, ik zie 'm ook heel licht. Zit je nu op 10 dpo? Die temp. daling was misschien wel je innesteling hoop het zo!
Zon komt straks wel terug hoor als het goed is, Noamy! Even een stortbuitje en dan weer blauw hoorde ik vanuit het zuiden van NL dus dat zal straks voor de rest hopelijk ook gelden. Oef, zenuwslopend he Mariska! Dat wachten en checken en niet zeker zijn! Duim, duim, duim!!!
Gefeliciteerd en een hele fijne dag Noamy! Hopelijk blijft het droog daar, hier al een paar kleine buitjes gehad, maar is bijna niks wat er valt. Kijk je uit met bbqen?
Ik zie ze Mariska!! Anders morgen een kvtje proberen? Wat ik overigens merkte als ik een stick zonder streep tussen twee sticks met streep legde mijn hersens er automatisch ook een streep op zette moet je maar eens uitproberen met een nieuwe...
Heb geen kV in huis 😞 wordt pas dinsdag dat ik die kan halen. Als N. Zo wakker is gaan we naar de familiedag. Zin in! Fijne dag ladies! Wanneer ga jij trouwens testen Meiske?
Dinsdag is prima toch? Dan ist vast een mooie duidelijke! Ik wil pas volgend weekend testen als me dat lukt... of misschien vrijdag
Ik zie hem ook licht hoor pff echt spannend. Dinsdag heb je vast een duidelijke streep ! @lenny lekker hoor bbq'en ! Zo grappig me zus was hier net met mn neefje van 5,5 maand en me zwager. Dus ik vertelde dat ik zwanger ben, begint ze te giechelen zegt ze : ik ook ! Super leuk zij is 7 weken en ik 5 dus schelen amper wat. Hopelijk blijft t bij ons beide goed gaan
Ahh das leuk, dat had ik met dl ook met mn beste vriendin!!!! Die schelen dus ook maar 10 dagen Hihi Gimby, 13 is mn moeders geluks getal,en ik ben extra vrij, dus das ook geluk toch?
Ja da's ook weer zo. Ben ook niet zo bijgelovig hoor Gewoon vrijdag, ik kan niet wachten om je positieve test te zien!
@jmay komt vast goed kan het me bijna niet voorstellen van niet hihi @meiske80 en Mariska ik duim voor jullie meiden
Ja echt super leuk ! @gimby ja het word gewoon een positieve test hoor dat kan niet anders ! Ik voel het ! En ga hard duimen @lennyt Ja hoop t wel ben erg onzeker zo irritant is dat pff
Echt wel meiske, jij gaat ook op roze! Bij mij is t volgens mij wel echt, heb zo'n trekkerig gevoel in m'n buik!! Pffff! Buik zet ook op...darmen die rommelen... Dinsdag kV test, ahhhhhhh!!!
Wat is het hier weer spannend op het topic! Ik moet meteen sochtends even spieken of er nieuws is! Komen jullie maar lekker met zn allen bij ons zitten, meer dan welkom!!! @ Jmay: Wat gaaf samen zwanger! Pfff gisteravond heb ik weer al mn eten eruit gegooid Heftige eerste weken zijn het.... Enige voordeel is dat ik wel op gewicht blijf en me geen zorgen hoef te maken voor weegmoment bij vk aankomende woensdag.... Bah!
Ahhh kak dat is wel minder ja!! Dat is zo vervelend dat ziek zijn!! Ik hoop voor je dat het na de 12 weken voorbij is! Had je dat bij de eerste ook zo erg? Mariska... show us your test!!