Lijkt me sterk dat je nu al je eisprong hebt hoor Lenny, maar idd, voor de zekerheid gewoon even klussen..
11 dpo en nog steeds een superlicht streepje, eerder een schaduw, kan gewoon toch? Maak me echt zorgen Ik heb alleen sensitesten. Morgen echt langs kV! Verder geen teken van ongi, alleen BMM vind ik vrij zacht en laag zitten. Btw, wauw wat een onweer, mooi!
Zolang je niet ongesteld bent, heb ik goede hoop hoor Normaal een lf van 10 dagen toch? Kom op ei met inhoud, hou je vast Ben zo benieuwd naar je test morgen *fingers crossed!!*
Hoe zijn jouw ovu's Gimby? Ik ben nu idd 2 dagen overtijd en voel me ook echt zwanger. Innesteling zou volgens m'n grafiek misschien ook 8 dpo pas geweest kunnen zijn.
Heb je al geoefend op randjesfietsen? En vooral niet zelf je hoogtepunt beleven voor je man z'n feestje heeft gehad 😉
Haha nee denk dat we straks nog even oefenen. Vind het wel gezelliger om dat samen te doen dan alleen, maar wie weet doe ik het daarna alleen nog wel even.. Hier is het even wennen want normaal zorgt hij eerst goed voor mij zeg maar haha Ovu's beginnen nu heeel licht te kleuren. Ik verwacht over een paar dagen een positieve. Woensdag naar de fertiliteitsarts, zou dat geen invloed hebben op mn ei, al dat gedoe down under
Je vriend moet maar even aan zichzelf denken want het is dus uit den boze dat de vrouw eerst komt!! Ik hield er niet van dat m'n vriend erbij was....lekker m'n eigen ding en in m'n eigen wereldje ff!! Succes Ook morgen gimby
Nee, dat heeft geen invloed hoor Komt goed! Idd, wat Naomy zegt...eerst hij deze keer Was hier ook ff wennen, maar t resultaat is er
Mariska zie je m nu zelf ook niet meer?? Ik vind n foto soieso vreselijk om n streep te spotten Ik ben jarig vandaag!!! Gaan vanmiddag naar de julianatoren met zn drietjes Kopen meteen n abbo Is n half uurtje hier vandaan en gaan niet op vakantoe maar zo kan zoonlief zich mooi n aantal keer vermaken daar!!!!
@gimby lijkt me ook niet hoor maar heb mrt me zelf afgesproken geen ovutesten te gebruiken en alles op zijn beloop te laten gaan. Wel toch gisteravond en vanmorgen even geklust
Bah, Mariska, ik hoopte zo op een einde aan de onzekerheid! Ik hooooop dat je hcg langzaam op gaat lopen en dat er toch een duidelijke streep komt. Dat MOET gewoon!!! Gimby bijna naar de arts he. Ik kan me zo voorstellen dat je het ontzettend spannend vindt. Het is zo makkelijk om in frustratie te roepen 'ik ga naar een arts, ben het zat, eis onderzoek' maar als het zover is, is het ook gewoon heel eng! Sterkte, meis! Ik hoop dat ze je kunnen helpen!! @ all: Lief jullie berichtjes over mijn misselijkheid. Ik heb ze gisteravond wel gelezen maar was niet meer in staat om te reageren. De misselijkheid had ik bij mn zoon ook maar niet zo erg als deze keer. Vooral savonds is het echt dramatisch en moet ik van liggend op de bank in één lijn naar liggend op bed (dus niet nog een heel avondritueel omkleden, wc, tandenpoetsen etc) want anders gaat het mis. Echt heel vervelend. Maar goed, het is niet anders. Nog maar een paar weken...
ongi geworden... mk dus. Mijn temperatuur was nog steeds hoog vanmorgen! wil straks echt ff overleggen met de gyn. denk dat het misgaat bij de innesteling ofzo, korte LF telkens. Of misschien toch door dat poliepje? baal als een stekker!!