Mariska, even uit die tabel: 3 weken / 21 dagen Tussen 1 en 5 Dit kan niet het geval zijn?! Dat weet je zeker? *Edit: Bloedtest Een bloedtest kan je niet zelf uitvoeren maar wordt gedaan door de arts. Een bloedtest kan een lagere HCG-waarde meten. Voor een bloedtest worden de volgende uitslagen gehanteerd: Minder dan 5: niet zwanger Hmm...
Mn ovutest was vandaag al niet positief meer Normaal heb ik 2a3 dagen een knaller, is dat erg? Word er redelijk onzeker van
ik heb een klacht ingediend over de test. krijg andere toegestuurd om uit te testen, dus morgen meteen proberen. Dan moet ik weer opbellen over hoe/wat. Ook gezegd dat mn kv test gewoon wit bleef. gezegd aan de lijn dat mn hcgwaarde 2 is, gemeten bij Gyn. ze hadden pas ook een klacht gehad en die vrouw bleek toen wel zwanger, maar dat zal bij mij wel niet, anders had ik allang een duidelijkere test gehad.
@mariska goed gedaan dat je een klacht ingediend. Maar als je hcg maar 2 was is wel balen Hcg verdubbelt iedere twee dagen @meiske80 waar blijft die test van jou Mis asun inderdaad waar zit ze
Nee, helaas, hier nog drie keer niks Erg beroerd, vooral savonds en heb dus ook een heel leuk etentje af moeten zeggen omdat dat gewoon niet gaat....... Maar goed, over een paar weken ben ik vast weer helemaal fit @ Mariska: Bah, maar 2, dat is niet wat je wilde horen! Heel goed dat je achter die testen aan bent gegaan. Nu wil niemand mijn sensitests meer hebben zeker haha. @ Gimby: Wat fijn dat je de eerste stappen bij de gyn gehad hebt. Nu gewoon deze ronde zwanger, dan kan het circus snel verkassen naar de zwangerenafdeling!!! @ Jmay: Heerlijke test @ Noamy: Verschrikkelijk he die onzekerheid! En je kunt er gewoon echt niks over zeggen. Het lot bepaalt.... zucht! Ik duim voor voldragen kindjes straks!!
Ja goed he Ik wilde net testen maar mn urine is zooo licht.. heb vanaf 4 uur niet meer gedronken (verga van de dorst) maar het is echt heel licht... wat denken jullie wel of niet doen?
Ja!!! Doen :-D Oh jullie stellen me gerust, thnx! Nee was niet m'n ei denk ik, was echt in het midden van mb buik, niet links of rechts of kan dat ook? Vanavond nog een keer klussen denk ik, voor de zekerheid..
Ben er wel hoor.. en lees ook mee. Heb ff niet zo veel te zeggen. En t gaat erg slecht met mn oom. Daar ben ik nu meer mee bezig. Lief dat jullie aan me denken! Meiske, balen! !
Ahh wat klote Asun, t gaat wel snel slechter dan zeg? Heel veel sterkte, knuffel! Meiske, ik hoop morgen een tuurstreepje, dan heb je duidelijk verbetering tov nu! Ik duik m'n bedje in, fijne avond!
Oh wat naar Asun! Sterkte!! Knuffel.. Meiske op roze, hup. Ze hebben het bankje al klaargemaakt Nou, ik plof ook neer op het wachtbankje. Over een dag of 6,7, 8 weet ik wat meer..