We gaan voor een 2e!! (Deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mariska1985, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Moet zeggen heb wel bepaalde klachten waar ik schrik van krijg

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik lees vaak mee op het forum onder de MMM clubs en daar lees ik vaker dat meiden door een te dun aantal mm. baarmoederslijmvlies moeilijker een innesteling kunnen krijgen.
    Het eiteje is dan misschien wel bevrucht, maar als het slijmvlies te dun is, kan het zicht moeilijker vastgrijpen en innestelen.
    Ik ben geen deskundige natuurlijk, maar dacht hierbij gewoon aan de verhalen van die meiden. Omdat je zegt weinig te vloeien, heb je wellicht ook minder dik slijmvlies, en dus minder om af te vloeien. Ik heb altijd heel dik slijmvlies en heeeeeel veel zooi (bah!!) :D
    Ook geen garantie voor goede innesteling trouwens hoor...anders deed ik er ook niet zo lang over om zwanger te raken. :)

3. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    wat voor klachten?

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Misselijk, nachtelijk zweten en dergelijk het is dat ik nog een eisprong rn zal zeker nirt de eerste zijn die in een vervroegde overgang komt

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb dat nagevraagd bij mijn gyn, omdat ik soms maar 1,5 dag ongesteld was, of dat kwaad kon. Ze zei ik zie geslaagde innestelingen bij heel weinig bmslijmvlies, en ik zie waar het misgaat soms bij hele dikke bmslijmvlies. Dus het zegt niks... (haar verhaal ;) maar ik maakte me daar ook zorgen om. Dacht zelf over om aspirine te gaan slikken maar zij zei dat dat echt niet bewezen effectief was. Hopelijk heb je er wat aan lennyt ;)

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    zo ff lekker naar de bakker geweest voor lekker vers brood en broodjes
    en naar de slager voor een dikke volle bak filet!!!!
    gnom gnom!!! :)

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Groot gelijk, Noamy! Je mag jezelf best wat verwennen! Ronde 7 moet hem gewoon worden voor je, net als bij mij! Ik ga heeeeel erg duimen!

Lenny, wat vervelend dat je zoveel twijfels hebt. Het is allemaal al spannend genoeg. Ik hoop voor je dat je niet al in de vervroegde overgang bent!

Mariska, hoe gaat het op het wachtbankje? Nog pijntjes?

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hihi groot gelijk Noamy! Geniet ervan!

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    gelijk heb je Noamy geniet ervan , zo lekker is dat ! haha

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Sorry meiden dat ik zo weinig reageer .

Vandaag op dag 36 en nog niks .
    Dus toch weer het oude patroon waarschijnlijk .
    Laat het niet zover komen dit keer !!
    Maandag naar de ha en wil gewoon dat mijn eisprong opgewekt wordt . Niet ivbm deze ronde maar omdat ik hiervoor zonder pil ook vaak maar 1x in de 8 maanden ongesteld werd zo gaat dat bij mij altijd gewoon al .
    Bah , hoopte weer op een wonder zoals bij ons zoontje . Maar zal dit keer toch via een andere weg moeten .
    Zat er even doorheen sorry .

Klinkt zo zwaar de mmm in maar eigenlijk is het gewoon medicijnen en wel is echo's , dat klinkt veel minder eng .

Denken jullie dat mijn huisarts me doorstuurt ?
    Hou nu ook veel vocht vast sinds het stoppen met de pil , wel apart .

11. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Vervelend Lisanne!
    Is je huisarts op de hoogte van hoe het eerder ging?
    Dan zal hij eerder geneigd zijn je door te sturen....

Wachtbankje...
    Vandaag lekker body balance gedaan op de sportschool, soort tai chi achtig, goed voor m'n balans, maar volgende keer iets beter op mijn rug letten, toch iets onderschat, maar wel lekker geweest! Zonnebankje, sauna gedaan rn nu lekker m'n mandje in.
    Voel m'n BM heel nadrukkelijk en nauwelijks tot geen afsch. dus, ja, geen idee! Heb thermometer gekocht, wie weet zie ik er iets aan...
    Vandaag wel opvallend veel moeten plassen, maar dat zijn allemaal van die dingen die 4dpo nog niks kunnen zeggen, al heb ik wel een goed gevoel deze ronde! Sinds vanmorgen ook weer aan de Pom granaatappelsap, schijnt ook innesteling te kunnen bevorderen.
    We wachten rustig af :D

Hoe is het met jullie, Vinex en Meiske? Is het al een beetje te bevatten??

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ahhh kijk je zorgt goed voor jezelf Mariska, goed bezig!!
    Ja nou ja, ik leef van test naar test :) S avonds doe ik n ovu tot ze op zijn (die lopen zachtjes op) En s morgens zwtest. De ene dag kv, de andere action. Ook tot ze op zijn. Moet zeggen dat kv duidelijker oploopt dan action... en dat is weer irritant natuurlijk. Dus ik ben weer heel benieuwd naar de kv morgen.. Maar het blijft nog even spannend tot ik n hartje heb gezien hoor!

Lisanne, wat balen!! Ik hoop da je ha je doorstuurt!

13. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Meiden die tempen, ik zit nu op cd 19 en had vanmorgen (5 DPO) een temp van 37,1. Is dat een goed teken?

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Als t goed is heb ik de innesteling nog niet gehad, wat moet ik dan zien als er een innesteling is, aan de temp?

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mariska geloof dat ie je temp dan met 0.2 graden zakt en daarna weer omhoog gaat

vanmiddag afspraak bij de huisarts voor aanvraag test vervroegde overgang
    aangezien mijn tante geen kinderen kon krijgen ivm vervroegde overgang zit het helaas wel in de familie en is er dus wel een kans en een reden om het te testen

16. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    @ Lisanne: Wat ontzettend balen, meis! Ik hoopte zo dat het je deze keer bespaard zou blijven, zon lange cyclus! Ik hoop dat de huisarts je meteen wil helpen want zulke lange cyclussen schiet natuurlijk echt niet op! Hou ons op de hoogte!

@ Mariska: Owww spannend joh! Ik hoop heeeel erg dat het weer raak is voor je. Dat zou echt fantastisch zijn (voor iedereen natuurlijk haha maar voor jou dus ook! :D). Wanneer ga je testen?

@ Lenny: Wat fijn dat je langs de huisarts kan om je te laten onderzoeken. Wanneer krijg je daar uitslagen van? Ik hoop dat er niks aan de hand is, joh! Anderzijds voel je je dan ook nog steeds onzeker of er niet iets anders is natuurlijk....

Het besef begint hier wel echt te komen, Mariska. Ik test niet meer maar houd me vast aan 'geen bloed, geeft moed' ;) Volgende week komt moeders voor moeders en dan volgt er natuurlijk wel een testje dus hopelijk is die mooi duidelijk. Verder voel ik me wat moe, heb het soms koud en vergeet van alles maar dat zijn allemaal nog kleine dingetjes. Ik hoop zoooo dat jullie mij en Meiske snel volgen! Dan maken we een zwangerenclubje samen!

17. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    :(ja stom he, ik heb echt een goed gevoel!
    plas me helemaal suf :D, eergister heel erg gedroomd, wat meer speekselaanmaak, drukkend gevoel in gebied vlak boven schaambotje...herkennen jullie iets??:(

edit: over 6 dagen denk ik pas testen...dan zit ik op 11 dpo.
    Vorige keer had ik steeds een LF van 10...dus spannend!

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mariska spannend meis!

@vinexkindje ben best wel suf aan het piekeren mocht het zo zijn weet ik tenminste wel ofja verklaart het een heleboel maar dan komen we wel in de mallemolen enja of we dat dan willen is de vraag

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    vanmiddag naar de huisarts geweest maar krijg geen test omdat ik nog steeds ongesteld word zodra ik niet meer ongesteld wordt doen ze de test past maar dan is het te laat snap niet wat een huisarts daar niet aan snapt

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Wat raar Lenny, en het argument dat het in de familie zit, vond hij ook niet voldoende?

Deel Deze Pagina