AAhh oke Mariska Smnee heeft tijdje terug ook een topic over de maansteen gehad, misschien kan je die zoeken en heb je er wat aan
Ahhh meiske, kak! Lenny, leuk! Maar inderdaad, geen zenuwen, je bent al voor altijd aan elkaar verbonden door jullie kindje Vinex, balen zeg dat je je zo misselijk voelt, maar is wel een goed teken denk ik ook. Niet teveel van die enge verhalen lezen! Spannend woensdag, lekker genieten van het moment. Je bent al weer een 1/4 onderweg Hebben jullie een leuke dag gehad allemaal? Wij hebben een heerlijk dagje gehad..
Vinex zit vast goed maar begrijp t hoor Je leest zooo veel hier op t forum ook nare dingen em dan trek je je t aan Heb ik ook! Dat terwijl de keren dat t allemaal goed is veel meer is dan dat t verkeerd gaat! Ik neb me net ook afgemeld bij de zwanger club tot. 15 feb uitgerekend.... Lees je ook n hoop ellende en er zitten zo veel meiden in dat forum dat je niet lekker kletst Blijf liever alleen hier!! Word ook helemaal zenuwachtig nu van al die narigheid bllgggggg Ik moet nig n weekje wachten op de echo Ik hoop zooooo n kloppend hartje te zien! Gimby jij nig 6 dagen tot nod.denk je dat randjesfietsen iets gedaan heeftMM?? Meiske pffff......gelukkig voel je je zelf er niet rot bij
Ja gimby hele fijne dag gehad!! Lekker met t gezinnetje geweest dat was lang geleden.... Op visite geweest en naar de McDonalds. Vl verwend met cadeaus en ontbijt. Groot gelijk Noamy blijf maar lekker bij ons Voor het forum testte ik niet door en dacht ik er eigenlijk niet bij na dat het ook fout kon lopen... Dus het kan ook een last zijn ja... Maar bij jullie gaat alles vast goed meiden!!
Haha nou ik hoop het Noamy Ben benieuwd. We hebben 2 dagen voor, op de dag zelf en een dag na de eisprong randje gefietst, dus aan ons zal het niet liggen Denk dat ik zondag of maandag maar eens een testje doe, als ik dan nog niet ongesteld ben. Mijn NOD is altijd maar 6,7,8 dagen na mn ei, dus dan kan ik nog niet testen eigenlijk Verwacht er niks van, denk dat ik gewoon de mmm in ga hoor, maar dan weet ik hopelijk ook snel meer. Begrijp dat je niet al die ellende wil lezen. Waarschijnlijk is het leuker om je bij zo'n clubje aan te sluiten als je wat verder in je zwangerschap bent. Dan is de meeste narigheid vaak wel voorbij en krijg je wat meer van die clubjes en zijn ze wat minder massaal. Nog geen klachten?
Ze had een kei geverfd, 'voor een kei van een ...' de juf had gezegd dat ze hem maar zelf moest houden, anders was het rot voor de vriendin van mn ex (met moederdag had ze natuurlijk voor mij en mn ex geknutseld, niet voor haar) dus wel lief bedacht van de juf. Maar dl besloot dat het echt voor vl was zoooo lief!! <3 Wat hadden jullie kids gemaakt meiden?
Mijn klachtjes zijn miniem Vaker plassen Vaker honger maar erna ook snel vol en licht misselijk Merk nu dat ik wat sneller moe ben en vroeger op bedje lig Gevoelige tepels en borsten En ongi krampjes zo nu en dan Misselijk werd ik bij m'n zoontje ook pas met n week of. 7 à 8 dus ben benieuwd Oh en heb t savonds ook koud! Maar Miss komt t ook door de moeheid! Moet gewoon m'n bedje in!! duim voor je meis En idd meiske ik blijf lekker hier mee kletsen! Lekker klein vertrouwd groepje!
Thnx! :-* Wat heerlijk dat je weinig klachten heb. Na de eerste echo kun je echt gaan genieten denk ik Hopelijk krijg je daarna niet alsnog al die klachten. Die misselijkheid weet ik idd ook nog wel, van een week of 7 tot 11.
Wij hebben ook een heerlijke vaderdag gehad. Dl heeft een kleerhanger beschilderd. Gisteravond gestart met klussen... Hoop echt op deze ronde..
Hier niet geknutseld voor papa maar gewoon n leuk shirt samen voor m gekocht hahahaha Asun ik duim voor je net zoals alle andere dames die nog niet zwanger zijn Ik zou zeggen probeer de randjesfiets techniek ook eens asun
Wat is het hier rustig... Mn banner staat op een cyclus van 33 dagen.. Wie weet dat ik nu mn ei eerder heb. Wel ei pijn/groei klachten
Hebben jullie al ovu's gedaan? Net weer naar acupunctuur geweest, ik hoop zo dat het helpt! Wel het idee dat m'n ongi alweer bijna klaar is. Zou wel positief zijn een keertje wat korter dan 10 dagen weer!! Vandaag druk geshopt voor cadeaus, overmorgen 2 jaar getrouwd Heb chocolaatjes (tja...hij houdt er meer van dan ik ) en een blouse met korte mouwen voor hem gekocht. Voor N. Zijn verjaardag een speeltentje gekocht en een puzzel van Jip en Janneke. Nu ff aardappels schillen en bloemkool snijden, sla/komkommer erbij, hamburgertje...mmmmm
Asun hahahahah Maar ik zou n ovu doen dan weet je waar je ongi pijn vandaan komt miss Mariska hoop dat je acupunctuur helpt idd!!!!!
Meiske, hoe is het? Leuk Mariska, al weer twee jaar getrouwd. Hebben jullie je bruiloft groots gevierd? Ben wel benieuwd naar een trouwfoto Misschien in ons clubje? Smakelijk..