ja maar dan koop je ze toch n maatje groter voor straks in t najaar en herfst!!! ja ik ben echt n shopaholic ik sla alle schoenen altijd in t voren in vooral als t voor deze prijzen te koop is! mij maakt t dan niks uit of t van de vorige collectie is!
das idd snel uitslag Gimby! Nice! Ik houd ook (teveel) van shoppen...heb echt meer dan 30 paar schoenen maar ik heb dus ook nog schoenen die 10 jr oud zijn en er nog goed uitzien... deze laatst voor N. gekocht: Hush Puppies - sneakers met klittenband | Dolcis.nl ben gek op dolcis, ze meten daar de voetjes heel goed op en de prijs is in aanbiedingstijd heel goed. Ook ik koop daarom vooruit... hij draagt per maat 1 set schoenen, maar nu in de zomer heb ik er sandalen (Teva's) bij, voor 2,50 op een kinderkledingbeurs gekocht Voor schoenen eigenlijk altijd Hush Puppies voor hem. Gisteren zelf 4 broeken gekocht van Only, superfijne nieuwe modellen! ik heb er van 1tje nog eenzelfde besteld, maar die komt vrijdag waarschijnlijk pas binnen. Broeken zijn altijd zo verschrikkelijk moeilijk, dus ben blij dat ik weer een model heb gevonden dat lekker zit!
Lieve meiden, vanmiddag de echo gehad en alles was goed! Het kindje spartelde al rond en uiteraard een kloppend hartje. We zijn heel blij en opgelucht! Ik ben een paar dagen vooruit gezet en uitgerekend op 7 januari. De foto houden jullie nog tegoed, ik ben weer erg misselijk en moet even stoppen met computeren (hopen dat het helpt) maar het goede berichtje wilde ik jullie niet onthouden! De roze bank is klaar voor jullie hoor!!!!!
Gelukkig gewonnen maar wat n wedstrijd men oh men Nu hopelijk dat spanje chili gelijk spel word dan is nl door
Noamy wat stom van je schoonmoeder!! Laat ze maar kletsen hoor, dit kindje wil zo graag bij jullie zijn dat gaat nergens heen! Het is gewoon jullie wondertje!! Ik had de uitslag goed voorspeld van de wedstrijd lekkers gewonnen bij de bakker haha!
lief van je!!! hoop ook heeeel erg dat dit beebje blijft plakken!!!! oehh wat voor lekkers heb je gewonnen??
Oehhh gimby misschien was het je innestelingsbloeding Spannend!!! Wanneer ga je testen? Bij de bakker krijg ik een kartonnen etagere in de vorm van de wk beker met oranje soesjes en oranje cupcakes enz
Huh, Gimby, 7dpo al? Ben je in de war???? Nee, grapje, wat goed joh! Elke dag is meegenomen en misschien toch nog roze!!! En hierbij de beloofde foto: