Game over deze ronde.. Ben net ongesteld geworden geloof ik Ben zo verdrietig, kan alleen maar huilen...
Aahh nee, Gimby, wat rot voor je, meis!!! Dan wordt de stap naar de mmm ineens zo serieus. Heb echt met je te doen! Hopelijk heb je ook steun in je familie en verder kom je hier maar alles van je af schrijven. Knuffel!!
Dikke knuf gimby....wat vreemd.... Hopelijk kunnen ze in t zkh wat voor je betekenen gelukkig dat je op cd3 meteen moet komen!! Knuffie Vinex zag je op de 7 weken echo ook al n hartje? ?!!
Vanmorgen bij mn oom geweest. Gaat erg slecht.. nu de vraag hoe lang te gaat duren. Hij heeft morfine en een slaapmiddel gekregen. Vanmiddag met dl naar ziekenhuis geweest voor haar duim . Ze heeft een 'triggerduim'. Niet ernstig. Kan vanzelf over gaan. Als dit niet voor haar 5e is gebeurt moet ze wel geopereerd worden..
Asun wat erg! Sterkte meid! Is hij nog aanspreekbaar geweest? Gimby wat shit dat je ongi nu toch komt Duidelijk dat je cyclus enorm rommelt!
Sjips gimby ik had zo'n goede hoop dat het topzaad zn werk zou doen deze ronde!! Knufff!! Sterkte voor jou Asun.. dat is ook niet makkelijk... Vinex, wat een lekker ding op de foto Alweer ruim 11 weken waaaaaaaaaaaaaahhhhhh! Wat gaat dat hard! Hopelijk snel minder misselijk!
haha moet zo lachen om dat woord! Dat zegt een "normale" arts toch niet! Je moet ml eens trots zien zijn op z'n kwakje haha Mannen.... Het blijven kinderen...
Vraagje.. Ik moest een afspraak maken voor op cd3. Nu heb ik alleen nog maar heel minimaal lichtbruin bij het afvegen sinds gister, telt dat ook mee? Normaal als ik dat heb, word ik de volgende ochtend behoorlijk ongesteld. Was vanmorgen nog niet zo. Wat zouden jullie doen? Meetellen en nu al cd2 noemen of vanaf dat het echt doorzet?
Hmm lastig, misschien nog heel even aankijken of het straks wel doorzet? En anders gewoon voor zekerheid afspraak maken hoor. Beter te vroeg dan te laat lijkt me!
Ohhh mooi!!! Oo naar dinsdag naar n mooi kloppend hartje op de echo Cant wait!! Ik heb verder echt weinig klachten Dat maakt t ook wel onzeker soms Heb af en toe nog die ongi achtige pijn baarmoeder pijn En gevoelige tepels en gespannen borsten Beetje zenuwachtig gevoel op dr maag Levendige dromen En soms ineens licht misselijk maar dan maar heeeeel even na bijv thee drinken dat je dan meer speeksel in je mond krijgt Bij mn zoontje werd ik ook pas rond 7 a 8 weken misselijk maja t hoeft ook helemaal niet. .. Als alles maar goed is met de beeb
Ff een kort berichtje, beetje druk en stress momenteel. Gimby, volgens mij tellen ze de eerste dag rood als cd 1, ff bellen naar je Gyn voor de zekerheid...
Werd net gebeld door t zkh Afd voortplantingsgeneeskunde Of we maandag konden komen Nou euuhh mevrouw nee want ik ben zwanger Whahahah Zo gek om te zeggen Maar ook zo heerlijk dat we dit traject niet in hoeven!!!!!!!