Ze reageerde heeeel lief en leuk en dat ze erg blij was voor ons Heel erg lief voor iemand die je niet kent die zo reageerd!!!
@naomy das heel lief dan inderdaad vanmiddag heel pijnlijke steken in mijn onderbuik gehad denk dat mijn eisprong toch eerder is geweest
@ Noamy: Wat heerlijk zeg dat je het dan echt af kunt zeggen! Het hoeft lekker niet meer! En wat een spannende tijd he die eerste weken. Ze zijn gewoon heel onzeker en daar is niks aan te doen behalve wachten, wachten en wachten. Grappig trouwens dat je net als ik in ronde 7 zwanger werd! @ Gimby: Heb je nog gebeld naar gyn? @ All: Ik heb nog 2 zwangerschapstesten en 5 ovulatietesten van sensitest over (houdbaar tot eind 2015) en ik wil daar heel graag iemand van jullie blij mee maken! Is er iemand die ze kan gebruiken?
@vinex zeker grappig beide in ronde 7 Idd het is heel onzeker de eerste weken..... Hoop zo dat alles goed zit inmnbuik en we dat dinsdag ook zien!! Hoe voel jij je? Wanneer werd jij misselijk
Graag vinex! Heb gebeld, maandag bloedprikken, cd4 Maandag even een afspraak maken voor een follikelmeting, vind het spannend! Misselijk vandaag?
Fijn, Gimby! Stuur je me even je adres in een pb? Dan ga ik het opsturen! Kan me voorstellen dat je het traject heel spannend vindt! Maar gezien je cyclus is het ook gewoon echt fijn dat ze nu mee gaan kijken. Succes!! Misselijkheid valt vanmorgen zowaar mee. Mazzel! Maar gistermiddag en avond was het weer 3x niks haha dus ik ben er nog niet! Noamy, ik was al misselijk vanaf 5,5 week maar het werd vanaf 7 echt serieus. Maar goed, dat zegt niks hoor. Ik sprak gisteren weer iemand die helemaal niet misselijk was en toch hartstikke zwanger. Ik duim voor je!
Lief!!!! Dank je wel! X Fijn dat je vanmorgen wat beter voelde, hopelijk is dat het begin van het helemaal niet meer misselijk zijn, rond 12 weken heb je vaak het ergste gehad toch? Ben me net rot geschrokken.. Er lag een stolsel van ongeveer 4x10 cm in het toilet Hopelijk even grote schoonmaak daarbinnen, maar ben er niet helemaal gerust op.. Wat zou dat zijn?
Net te laat zie ik Jeetje gimby, das schrikken!! Geen idee wat het kan zijn.. inderdaad misschien grote schoonmaak? Hier had ik eigenlijk een high tea met collega's maar ben te beroerd. Loop nu al weken te kwakkelen, dus nu ff tijd voor mij op de bank. Ook geen ovu's deze maand(en) en ff wat minder zp. Dus ik leef nog en kom zo nu en dan wel ff kijken Mocht er nieuws zijn op welk vlak dan ook weet ik jullie te vinden meiden :-*
@ Meiske: Sorry, je grijpt net mis! Als ik er meer had gehad, had ik ze verdeeld maar dat heeft nu niet echt zin. Misschien heeft een van de andere zwangeren straks nog wat over! Goed joh dat je even tijd voor jezelf hebt genomen! Naar je gevoel luisteren is heel belangrijk! @ Gimby: de envelop ligt klaar, ik doe hem snel op de bus! Hmm zo'n groot stolsel heb ik nooit gehad. Raar hoor! Geen idee of dat als een grote schoonmaak werkt.
@gimby ook ik ben helaas niet bekend met van die stolstel anders had ik je er graag mee opweg geholpen over hoe en wat misschien aan een vk vragen bij ons bij de vk hebben ze een kinderwensspreekuur tijdens dat uur kun je van die vragen stellen
volgehouden met niet testen met ovutesten maar nu klopt waarschijnlijk mijn banner niet meer damn irri hier de laatste tijd weer last van ontstekingen en puistjes puistjes in mijn gezicht en flinke ontstekingen in me oren iemand toevallig nog tips
Oorontsteking? Met pijn en troep (vla/pudding-achtig) eruit? Huisarts! Ik ben audicien...geen risico nemen met je oren
is niet echt binnenin mijn oor heb er al vaker zalf voor gehad maar op de een of andere manier komt het iedere keer terug
Oh sorry meiske, als jij ze nog beter kunt gebruiken, mag jij ze ook hebben hoor! Beterschap Lenny! Wat betreft dat stolsel.. zal het hier eens voorleggen aan de verloskundige en het eens navragen volgende week maandag als ze gaan kijken naar mn eitjes Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer?
Wat zijn jullie toch lief!! Als ik zwanger binnenkort zwanger ben en ik heb ook nog over, geef ik ze ook graag weg. Hopelijk zijn we dan beide al zwanger meiske!
:-* Lief!!!! Ik gebruik ze liever helemaal niet meer he, omdat het niet meer nodig is Laten we hopen dat dat snel is!! Gimby ik gun ze je van harte hoor!!! De action is blij met me
Hihi kan ook niet meer naar Meiske want ze zijn al op de bus! Maar super lief dat Noamy die van haar aanbiedt! We gaan gewoon een ruilbeursje beginnen en jullie ruilen binnenkort ook mee!