Morgen bloedonderzoek op cd 4 ipv 3 ivm het weekend.. Kwam dit net online tegen: Eerste bloedbepaling Op cyclus dag 3 (dit is de derde dag van uw menstruatie gerekend vanaf de dag dat er helder rood bloedverlies is) wordt er bloed geprikt. Wanneer deze dag op zaterdag valt moet u bloed laten prikken op vrijdag, valt deze dag op zondag dan moet u op maandag bloed laten prikken. In het bloed zal de hoeveelheid FSH (follikel stimulerend hormoon) worden bepaald, die iets zegt over de reservecapaciteit van de eierstokkeneicellen. Daarnaast onderzoeken we of er misschien antistoffen tegen Chlamydia aanwezig zijn (een geslachtsziekte die invloed kan hebben op de eileiders) of Rubella-antistoffen (bescherming tegen de Rode Hond). Soms zullen nog extra hormonen bepaald worden wanneer u een onregelmatige cyclus heeft of maar zelden een menstruatie. Ook kan u gevraagd worden een bepaalde periode uw temperatuur te meten en te noteren. Ben benieuwd! Vind het steeds spannender worden, het is nu echt
Zeker spannend gimby Je zit nu echt in de mmm..... Vreemd idee he...... Al zat ik er maar half in .....de afspraak stond (we zoude. N dag of paar dagen ervoor opgebeld worden....) en toen voelde t ook zo definitief. ... Hopelijk heeft t iig snel effect en kunnen ze jullie snel helpen mer zw worden!!! En meiske graag gedaan!!als je ze uberhaupt nog nodig hebt krijg jij ze!!! Zo niet n andere gegadigde die ze nodig mocht hebben Ik heb geloof ik 2 gewone sensi test en 2 vroege sensitest en 2 of 3 pakken action ovu testen!!!
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent Gimby! Ik heb er ook geen ervaring mee. Wel ná mijn MK in maart een stolsel ter grootte van een mandarijn gehad, hoorde erbij zei de Gyn, was niet het vruchtje... Uhm....cd 11.... Hallo positieve ovu Moet niet gekker worden hiero....
Wow mariska! Veel plezier vanavond Ik ga niet testen gimby deze maand, ff beetje minder mee bezig zijn... Heel veel succes morgen!!
Ja, heel vroeg! Was met testen begonnen vanwege waterigheid down under, maar had toch pas overmorgen ofzo een knaller verwacht te zien. Hieronder nog een foto van m'n rijtje. Gimby succes vandaag, wie weet kom je ook nog eens van je angst voor naalden af door de mmm Je stoere dochter meenemen en dan komt het helemaal goed! Meiske, veel succes met NIET testen hihi likt me best lastig als je het gewend bent te doen
Meiden ik heb jullie een beetje verwaarloosd. Mn oom is afgelopen zaterdagochtend overleden. .erg verdrietig allemaal. Zo jong en hij heeft zo veel pijn gehad. Ik ga snel bijlezen en weer mee kletsen. Nu eerst een dag werken
Asun, gecondoleerd met het verlies van je oom! Wat een afschuwelijk weekend zul je achter de rug hebben! Neem je tijd! Werkze vandaag!
@asun gecondoleerd meis en veel sterkte @mariska das lekker vroeg hihi @lig me eigen geloof ik weer gek te maken steken linkerlies hoogte en tintelingen in mijn been soms wou ik dat ik een ander lichaam had @gimby spannend meis als ik iemand vergeet schop me maar onder me kont hihi
Hahaha maakt niet uit hoor Lenny, volgens mij voelt ieder lichaam elke maand opnieuw weer iets Ik hoop dat het bij jou een goed teken is!!
Gecondoleerd, Asun! Wat verdrietig! Sterkte en ik hoop dat jullie een mooie uitvaart zullen hebben waar je met een goed gevoel nog aan terug kunt denken.
Jeeej, dat is mooi! Kunnen we elkaar liken Ik heb net mn functioneringsgesprek gehad en dat was heel positief! Echt fijn! Heb daarom ook contractverlenging gekregen. Toch wel even trots op mezelf!
@Asun gecondoleerd, en heel veel sterkte @Vinex wat goed zeg ! Gefeliciteerd. oh dames, ik ben zo moe dat ik steeds vergeet te reageren hier. Ik lees wel veel mee hoor en duim voor positieve testjes binnenkort want dat is jullie allemaal gegund. Dit is de tweede week bij mijn nieuwe werk, maar jeetje door de moeheid val ik zowat in slaap achter mijn pc. Heb net weer een stuk van de website ontworpen en ga zo lekker naar huis, morgen weer een dag. Donderdag intake bij de Vk, helaas heeft zij geen echo apparaat daarvoor moeten we nog 5 weken wachten.
Erg herkenbaar jmay Ben ook kapot moe...... Succes vast donderdag Ik morgen de echo Zooooo spannend!!! Hoop en duim op n super mooi knipperlichtje!!!! Mijn zoontje nemen we mee Ben erg benieuwd hoe discreet we de inwendige echo voor m kunnen maken hahahahah