hier ook eentje hoor die niet wil eten koken heb ik niet zo een problemen mee haha dat komt wel goed evengoed hier toch een tweedehands maxi cosi aangeschaft omdat schoonzus der hare terug wil hebben ook prima mja ehm veel drop aan het eten @meiske heb hier vaak ook een heftige eisprong pijn hoor die zijn echt niet prettig maar ja alles voor goed doel zo ben ik me ei ook weer kwijt
hebben jullie ook zo een avondbuikje ofdat je 6 weken zwanger bent vd dames die niet zwanger zijn hihi. Niet beledigend bedoeld vd zwangere dames
Hahaha Lenny! Wanneer ga je testen? Koken is niet t probleem, das leuk, maar als N. Niet wil eten mag ik t allemaal oplossen. Met eten geven dus eigenlijk. Ook met de manieren van z'n andere zoon bemoeit ie zich niet!! Grrrrr!!! Ik voel me dus af en toe nogal boebaas hier.
Uhhh ik lees nu wat autotypen ervan gemaakt heeft, handballen moet zijn: gas ballon... Lig nu ook op m'n buik te lezen, niet fijn!
Hahaha ik ook niet....dat bavaria jurkje zit ook niet echt geweldig....maarja, je moet blijven dromen he
Ha meiden, Ik heb weer even bijgelezen! Wat wordt er gezellig veel gekletst! Meiske heeft weer even haar eigen soap gehouden met spannende testjes, helaas nog geen zwangerschap maar wel een ei (maar een weigerende vriend, aaaaargh!). Mariska en Lenny hebben verhalen over dikke gasbuiken haha. Daar ben ik nog slank naast Gimby wacht op de uitslagen, duim voor je meis! Asun heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat het een mooi afscheid wordt waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken! Hier gaat het nog steeds niet geweldig. Het leek iets beter te gaan maar gisteren en eergisteren zakte dat weer in. Tranen met tuiten omdat ik mezelf zo in de weg zat en weer een leuke afspraak moest afzeggen.. Hoezo hormonen? Nog maar een week of twee hoop ik! Kan me bijna niet meer voorstellen hoe het is om je niet de hele dag ziek te voelen!
Asun, heel veel sterkte vandaag! Vinex, jij ook meis, het lijkt me inderdaad heel zwaar om steeds zo ziek te zijn. Morgen onze bink alweer 2 jaar, wat gaat t hard!!!
Wat een super samenvatting vinex!! Ben ik in een keer klaar met bijlezen Wat ontzettend vervelend dat je er nu nóg niet van af bent, wat duurt het lang hè.. Inderdaad niet te hopen dat je dit de hele zwangerschap hebt, maar waarschijnlijk alleen het eerste trimester toch.. Net of dat niet lang genoeg is Hopelijk voel je je snel beter! Knuffel Hier al een paar dagen misselijk, veel stress op het werk gehad een paar dagen, nu heerlijk weekend en bijna vakantie. Maandagochtend follikelmeting en misschien uitslag bloedonderzoek, spannend!
Eerst om kwart voor 2 wakker, toen kwart voor 3 weer. Er maar uitgegaan, boterham laten eten/melk gedronken, Bumba gekeken en weer naar bed. Om iets voor 7 uur ging de sirene: N. Uit!!!! N. Uit!!!! Maar dan hard en veelvuldig herhaald...kreun...! Nu lekker aan t spelen. Zo ff boodschappies doen en taart ophalen, morgen idd feest, ben benieuwd wat hij van z'n cadeaus vindt!!
Ik heb trouwens een puisten explosie, niet normaal! M'n temp loopt ook flink op dus oestrogeen is duidelijk in overvloed!
Alvast van harte gefeliciteerd met N., Mariska! Wat gaat het hard he! Balen dat hij zo heeft lopen spoken vannacht. Hopelijk is het een hele korte fase Noamy, hoe is het met jou? Erg gespannen of weer wat rust gevonden?
Vinex...ik ben vrij rustig en positief gesteld maar er komt me dikwijls de angst nog mode hoek kijken hoof! Hoe vervelend ook voor jou maar ik zou graag met je ruilen!