Testen heeft nu toch nog geen zin ben ik bang. Teste met jens ook vrij laat positief en wat dat betreft weet ik nog niet eens wanneer mijn eisprong was en op basis wanneer ik denk dat mijn eisprong was kan ik pas 4 juli testen dus masr ff niet doen hihi
Hier vandaag ook. Flink buikpijn gehad, en nu gevoelige boobs. Kwam er op een gegeven moment achter toen ik er per ongeluk tegenaan stootte. Pffff raar altijd die 2 rot weken na ei....
Ja inderdaad ergens hoop je heel erg dat je je niet vergist in wat je voelt maar zodra je dan weer die ongi ziet denk je pfoe
Spannend Mariska!!! Wij hebben gisterochtend nog een slaapkamerfeesje gehouden, hopelijk was dat op tijd (zo'n 42 uur na de positieve ovu) Dus nu 1 dpo. Gister de hele dag in Toverland geweest, Hadden dl een blinddoek omgedaan en pas af bij de ingang Ze heeft de hele dag gestraaaaald en zei wel 100 keer dat ze zo blij was. Zelfs met vl in de Troy geweest Daar krijg je mij niet in he... Gefeliciteerd Mariska met je zoontje!!! Fijne dga vandaag!! Was hij blij met zn cadeaus?? Vinex wat *** dat je je nog zo beroerd voelt! Dat vergeet ik nooit meer dat haaaaaaaaaaatte ik echt. Je bent gewoon niet meer jezelf, niks is meer leuk... knuffelen en kussen wil je niet meer, t is gewoon een ramp Ik duim dat het idd over twee weken over is meis!!! Anders zou ik gewoon terug gaan naar de dokter hoor! Lenny wat gek van je buik.. heb je er last van? Anders zou ik de huisarts eens vragen wat het kan zijn (of google, google is mijn beste vriend en de nare verhalen sla ik over ) Noamy, gaan de dagen een beetje snel of kruipen ze voorbij..?
Mariska, gefeliciteerd met je mannetje! Fijne dag vandaag! Morgen moet je temp weer omhoog, ik duim mee.. Oh wat een opgeblazen buikje lenny, voelt vervelend denk ik? Wanneer ga je testen? Meiske, goed bezig 42 uur na een positieve ovu kan nog steeds op tijd zijn Zijn jullie al klaar voor vanavond?
Gefeliciteerd Mariska met je zoon Meiske wat leuk dat je dochter zo happy was N geslaagde dag dus!! Wij zijn net even n paar uurtjes naar de julianatoren geweest Zoontje ook helemaal in zn sas en ff eruit met zn drietjes Had eigenlijk het hele weeken vol met verjaardag maar heb alles afgegzegd en ff me en mn family time!! Ga dinsdag toch maar weer werken denk ik Nog 1 weekje en dan vakantie De dagen gaan best snel eigenlijk Morgen is t alweer maandag en dan gaat t hard Maar krijg ik wel steeds meer de zenuwen Jeetje lenny wat is je buik opgeblazen! ! Lijkt idd n zw buikje Heb je niks aan je darmen? Ik heb crohn en mijn buik is savonds altijd door mn darmen zoooo opgeblazen
Noamy, ik zie nu op je banner dat je waarschijnlijk op Valentijnsdag bent uitgerekend, dat moet wel een liefdeskindje zijn
Ik hoop dat je gelijk hebt Gimby, dat we op tijd waren! Wij hebben pyama dag vandaag lekker in de douche, dl in bad, en nu in juichpak. Lekker rommelen en straks voetbal aan heerlijk, ik hou ervan! Fijn dat de dagen snel gaan Noamy!