Ahh balen meis, knuffel!! Ik heb de ervaring van action dat hij wit blijft als er niks is. De streepjes zijn wel minder duidelijk dan die van kv. De ovu testen vind ik ideaal van de action.
vandaag eindelijk een knallende ovu-test. vanavond dus met spuitjes aan de gang. Ik vind het eigenlijk wel heel spannend.
Morgen weer, ik heb er een hoop ingeslagen... Net lekker uit eten geweest met collega's. Vandaag een aantal keer heel misselijk geweest en net tijdens het eten ook, heb het gelukkig binnen kunnen houden. Heel opgezwollen voeten, soort opvliegersgevoel, steken in m'n buik, pffff! Of m'n hormonen zijn op hol dat kan natuurlijk altijd want het blijven monsters!!
@meiske aii das niet leuk als ie niet donkerder is en nu ?? @Mariska waar zit je heb je nog getest ???
Hahah hiiiieeerrrrrr! Fijne Moederdag! @Meiske, bij mij liepen ze in feb ook zo langzaam op, ik werd er heel erg zenuwachtig van. Het enige wat ik je kan zeggen is: het blijft afwachten! Het is gewoon sh*t dat we allebei al 2x die pech hebben gehad, waardoor wij daar meer mee bezig zullen zijn dan een ander nog tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat je Gyn of VK met jullie meedenkt en je met 7 wkn al voor een echo mag, ik duim voor je meid, dikke knuff!!!! Hij was bij mij niet donkerder, eerder lichter. M'n lichaam neemt me dus in de maling, het zal wel van de MK geweest zijn. Temp nu van 37.1 eergisteren, 37.0 gister naar 36.8 vandaag, wat zou betekenen nu ergens innesteling. Vanmorgen wel flinke steken in BM gevoeld (voordat ik getempt had, werd er wakker van). Het kan natuurlijk nog allemaal. Had net wel wat licht gekleurde afscheiding. Ik wacht wel ff af, voorlopig nog maar ff niet meer testen. Afwachten... Zo naar een verjaardag en straks misschien naar de dierentuin met N. als t droog blijft...
Oehhh dat klinkt spannend Mariska, misschien was het van je ei anders..? Ik weet niet zo goed of ik de vk of de ha moet bellen morgen... ik wil ook niet als een zeur overkomen.. pfff stom gedoe
@ Memskie: Ik heb zoveel respect voor jou! En ergens begrijpen we allemaal wel wat je voelt maar zo lang moeten wachten, is ook weer niet te bevatten voor iemand die dat (nog) niet heeft moeten doen. Ik hoop met alles dat het echt snel raak is!! @ Meiske: Hele dikke knuffel voor jou! Ik kan me je onzekerheid zo goed indenken. Ik hooooop echt dat het kindje gewoon rustig aan het nestelen is of weet ik wat. Sterkte!! @ Mariska: He jammer, minder positief! Wel gek hoor als het toch nog van de miskraam was. Ik duim alsnog op een positieve test over een weekje! Het kan nog! @ Asun: Jij ook een fijne moederdag! Hebben jullie ook mooie knutsels en kadootjes gehad? Ik ben gisteravond naar een familiefeestje aan de andere kant van het land geweest en ben daar met mn moeder en zussen blijven slapen in een hotel. Heerlijk moederdagochtendje dus met uitslapen en een luxe ontbijt Maar was erg blij om weer naar huis te kunnen. Had mn mannen natuurlijk wel erg gemist haha!
Ik vond deze in de lounge, wilde m met jullie delen: Hoi mam, het is Moederdag!! We zijn vandaag heel blij En weet je wat het mooie is , ik ben er echt ook bij Ik stuur je een piepklein veertje, ik blaas een geurtje in de wind Ik wijs je prachtige bloemetjes aan, die jij zo mooi en lieflijk vindt Mam, ik zit al te wachten, op het randje van jouw bed En heel stiekempjes heb ik dat liedje in jouw hoofd gezet Ik straal met engelenliefde , als warme zonneschijn Jij weet als geen ander, dat deze warmte nooit verdwijnt Ik ben altijd in en om je heen, voel maar geen verdriet Ik hoop van ganser harte, dat jij mijn kleine geschenkjes ziet Dat jouw hart dan wordt vervuld, met vlagen van geluk En weet dat ik ook een dikke kus op jouw beide wangen heb gedrukt