heb de kruidvat 2 voor 5 thuis liggen heb ook zo af en toe zo een drukkend gevoel net boven mijn buik nu wil dat niets zeggen natuurlijk maar wil graag tot vrijdag wachten gewoon vd safety eigenlijk @Mariska nee he dat willen we niet zakkend temp
Spannend hoor Lenny! Ik typ straks ff een stukkie in ons clubje, ben zooooo boos ergens over! Nu N. Wegbrengen, gaat nu voor t eerst naar de peutergroep en dan nog naar m'n werk rijden.
Jeetje, Gimby, wat een verhaal weer. Je wilt helemaal geen medisch wonder zijn!! Gewoon een heel normaal iemand die gewoon normaal zwanger wordt. Grrrr! Maar goed, anderzijds fijn dat het er dus op lijkt dat je niet voor niks naar de gyn gaat. Een progesterontekort zou volgens mij heel goed kunnen hoor. Ik hoop dat je met wat aanvulling geholpen bent! Knuffel! Lenny, ik blijf het heeeeel raar vinden van je buik. Gelukkig krijg je vrijdag bloeduitslag (wel laat trouwens maar vooruit) want ik zou me wel een beetje zorgen maken als het zo opgezet is vanuit het niks. Ik duim dat de baby ervoor zorgt!
ik denk heel eerlijk gezegd dat het door mijn darmen komt die savonds opzetten want ben net naar de sanitaire voorzieningen geweest en dan is er wel een bescheiden buikje zoals ze dat noemen maar lang niet zo dik als savonds en wat me ook opvalt in een keer is dat ik niet meer die pijnlijke (o)(o) heb die ik normaal rond mijn menstruatie heb maar we wachten gewoon netjes af misschien dat ik door geen ovutesten te gebruiken er ook minder mee bezig ben
wij gaan niet op vakantie helaas alsd ik de staatsloterij had gewoon had ik meteen geboekt maar helaas.... wij moeten nog een aantal dingen in huis doen zoals een dakraam laten vervangen en die kost ook al ff 1000 eurie! dus gaan lekker dagjes weg! hopelijk goed weer!
Ook lekker Naomy, gewoon ff de tijd samen met je 2 mannen! Wij gaan in de bouwvak ook niet weg dit jaar (geen geld na het doen van de tuin, bouwvak is mega duur om op vakantie te gaan helaas!) ik ga dan 2 dgn per week werken ipv. 4, dus ook tijd om leuke dingen te gaan doen. In september lekker naar frankrijk, in een stacaravan, zoooo veel zin in! Ik heb mijn stukje getypt in het clubje over waarom ik boos ben...
we gaan wel even weg in de vakantie maar ook maar 2 a 3 dagen beter als helemaal niets denk ik dan maar dub nog steeds een beetje tussen luxemburg of duitsland
Mariska bedenk me net wat heb je je zoontje eigenlijk voor zijn verjaardag gegeven???!! omdat je toen ideetje vroeg of heb ik er gewoon overheen gelezen???
Wij gaan drie weken op vakantie (sorry, best een luxe als ik het zo lees!). We gaan eerst een weekje in een huisje in duitsland bij een boerderij, daarna een huisje in oostenrijk op een boerderij en als laatste een huisje in tsjechie op een vakantiepark waarbij mn moeder en twee zusjes zullen aansluiten. Gratis oppas We hebben alle huisjes via particulieren geboekt waardoor het mega in de prijs scheelt, echt fijn! Ik hoop dat voor jullie een vakantie er volgend jaar ook weer in zit!
Lekker Vinex!! Ik hoop dat je je dan ook goed voelt en er echt van kan gaan genieten! Wij gaan niet weg, dl gaat met ex al naar turkije. Ik heb haar de afgelopen 3 jaar meegenomen op vakantie, nu vond ik t ex's beurt Wij hebben nieuwe meubels, dl krijgt een konijn en we gaan dagjes weg. Moeten nog verven in huis, dl moet nog extra gordijnen (is nu zo icht op haar kamer) dus we gaan ons niet vervelen iig!
Jij hoeft toch niet meer aan de klus?? Flauwwwww... Ja klopt, helemaal mee eens. En een mooi huis geniet ik ook het hele jaar van!! Ik hou er echt van, inrichten gezellig maken enz...
Ja das absoluut waar!! Ik steek t ook liever in mn huis zodat we er jaren plezier van hebben Volg week komen ze hier n paar muren stuuken Erna de gang behangen en de traopopgang De woonkamer gewoon sauzen N nieuw tv meubel maken En t dakraam..... Daar is t alleen zo jammer van dat we veel geld kwijt zijn en je t er niet vanaf ziet Ik bedoel n nieuw dakraam van velux ziet niemand. .....hahahahaha