Nog niks... Mn banner staat op een cyclus van 33 dagen gezien mn vorige. Maar kan ook goed 30 zijn.. ik gebruik wel een inlegkruisje. Af en toe wel krampjes maar verder nog weinig symptomen. Ik geloof niet dat t raak is hoor.. Gezien afgelopen weken met mn oom. Ik heb mn hoofd er niet echt naar gehad en weinig geklust.
Ja heel spannend, maar in principe wel goed nieuws idd. Hopelijk is het een kwestie van medicatie en hup zwanger. Heb vandaag alleen al de hele dag meteen tranen als iemand aan me vraagt hoe het gaat. Effe een dipje. Hoe gaat het met jou Asun? Je dacht dat het game over was deze ronde, nog steeds dat gevoel? Beetje meer tot rust kunnen komen de laatste dagen? Lenny, wanneer ga je testen?
Ja gaat redelijk. Ben nog erg moe van alles. Dat accepteer ik maar gewoon en neem de rust. Ik had idd ongi klachten. . Maar nu niet meer. Wel af en toe steekjes. . Dus ik weet t niet. T kan nog alle kanten op gaan
@gimby ga niet meer testen hoor heb straks helder bloedverlies gehad dus is sowieso game over deze ronde
Asun Wat spannend, hopelijk komt het juist op een moment dat je het niet verwacht Goed dat je jezelf de rust gunt die je nodig hebt! Is niet altijd makkelijk Lenny Ohh kak! Dacht misschien is het weer gestopt Welke ronde ga je nu in?
Logisch Gimby, het is ook wel ff wat als ze zo traag groeien en je zo onder de loep ligt! misschien dat je iets van Clomid zal krijgen o.i.d, een follikel stimulerend hormoon en progesteron om je LF langer te krijgen? Hier ook nog geen bloed...das goed Welke testen zijn nou eigenlijk beter? KV of Action??? (ben gister niet meer langs de action geweest, maar moet zo nog ff naar de bank en dan evt naar de action...
Hopelijk groeien ze gewoon lekker door tot dag 20 en springen ze dan net zoals mn ovu's beweren.. Fijn Mariska, spannend! Ik vind action echt heel fijn, nooit een valse streep gehad (ook geen positieve trouwens ), bij kv2v5 wel.. Maar anderen zweren bij kv en juist niet bij action.
Gimby ik vind t fijn e. Positief nieuws!!! Ben benieuwd wat eruit komt rn of je gevoel juist is Mijn gevoel zegt ook optie 2 naar dat zei ik je vorige keer al eens ivm die kennissen van ons Lief voor al jullie positieve ennlieve reacties Hoop dat al het geduim mag helpen Ik vind de action heel fijn!!!!
Bedankt voor al jullie lieve reacties meiden X! Hopelijk kunnen we snel allemaal op die grote roze bank ploffen Moet ook niet te lang duren, want als al die zwangeren écht een groter buikje krijgen past het niet meer
hahahahahahah Gimby dan laten we toch gewoon een keiharde zwangerschapsscheet en dan schuiven ze wel op