Hier trouwens geprobeerd een foto te maken van die kV testen van gister en eergister. Volgens mij omowit Pijltjes waar ik indroogstreepjes zie
@mariska ben er nog niet helemaal vanaf maar wel bijna als ik wist waar je kon tekenen zou ik je het gelijk zeggen maar het wordt met de cyclus vager in ieder geval Ben net zo verbaasd als jij geloof me
Hmm mariska, op de bewerkte onderste lijk ik idd wat lichts te zien... maar erg onduidelijk iig... maar ik hou hoop voor je!! Gimby wat spannend! Best goed nieuws iig! Wanneer moet je nou weer terug en wat gaan ze dan doen..? Raar zeg Lenny... Fijn dat je bloed onderzoek goed was. Noamy, morgen ben ik pas heeeel laat thuis maar ik ga zowiezo voor je duimen!!! Morgen showen he die echo foto
Bleghh ben het wachten zo zat.. wachten op ongi. Pfff Sorry van mn gezeur hoor. Ben er ff klaar mee en moet t kwijt.
Eens met meiske Mariska, op de onderste lijk ik ook wat te zien.. Maar op de rest niks helaas. Maandag weer terug, weer een follikelmeting. Is gewoon een inwendige echo, waarbij de kijken naar je eileiders met follikels en je bms. Waarschijnlijk is hij dan van 10 mm gegroeid naar 15-16 ongeveer. Bij 20 springt een eitje zei ze. Maar kan ook al bij 18 mm of pas bij 22. Daarna op 6 dpo bloed laten prikken, progesteron. Kan niet wachten tot het augustus is, dan kan ik (waarschijnlijk) beginnen met medicatie en eindelijk eens serieus een kans krijgen om zwanger te worden.
Wat fijn!! Gaat echt goed komen! Heb je ook gevraagd of jullie 1e dan een 'lucky shot' was, of is er iets veranderd in de afgelopen tijd? (als ik te brutaal ben zeg het he )
Haha nee heb ik gevraagd, aan alle drie de artsen die we de laatste weken hebben gezien. Ze zijn allemaal heel terughoudend daarin. Ze zeggen, ja dat zou kunnen... Ze weten volgens mij ook niet zo goed waarom mijn cyclus zo overhoop ligt. Helemaal niet te brutaal, je mag alles vragen Jij bent ook al heel wat rondes onderweg. Overweeg je nooit een doorverwijzing? (Of ben ik nu te brutaal?)
Hihi nee hoor Ja we lopen eigenlijk al bij de gyn he, maar die zegt weinig voor ons te kunnen doen behalve onderzoek waardoor het komt. Maar daar is maar 10 % waar er ook echt een reden voor de mkramen gevonden wordt... en wat dan?? Maar zodra ik positief test weer moet ik meteen bellen, dan gaan ze gelijk bloedprikken. Dan wil ik ook vragen of het aan de progesteron kan liggen (wat ik zelf denk, liefst startte ik al met utrogestan ) Dus het blijft nog ff spannend. Maar zwanger worden lukt wel, allen het blijven is het probleem en schijnbaar lastiger
Oh ja jullie zijn al onder controle natuurlijk... Maar heb je al besproken of je geen medicatie preventief mag gebruiken? Of krijg je dat zoiezo als je zwanger bent? urtogestan, is dat een progesteron dingetje? Krijg ik misschien ook wel dan, kunnen we samen delen
Ja idd gimby, is om je progesteron peil goed te krijgen. Zonder dat, geen goede innesteling (wat ik dus denk bij mij) Het is 'vrij' verkrijgbaar via een internet apotheek die ook recepten voorschrijft. Maar ik doe het liever met toestemming van een arts idd... Misschien na de vakantie een terug na de gyn. Nu maar weer ff afwachten.
Ja snap ik, zou ook niet zelf gaan dokteren.. je weet niet wat je daarmee aanricht. Nou op naar een roze streep en dan als een speer naar de dokter Zijn dat trouwens tabletjes ofzo? Heb ook al dingen gelezen over jezelf spuiten, nou als ik dat moet doen.. brrr