Ow.. meiden ik heb langzaam aan ook Test kriebels. Maar kan niet geloven dat t raak is. Dus ik wacht ook nog ff. Zonde van de test en geld
nee niet getest Mariska vk van zwangerschapspagina zegt ook mocht je je eisprong toch later gehad hebben en dit is een innesteling geweest moet je nog zeker even wachten de komende week
@meiske dat weet je helemaal niet of dat volstrekt zinloos is weet zeker dat je het nog nooit geprobeerd hebt
dat is waar, maar dat zegt mijn (voor nu redelijk)nuchtere verstand Pffff meiden ik voel me zo beroerd!!! Nog steeds niet beter, en naar hoesten en snotteren ook een voorhoofdsholteontsteking rijker morgen maar weer naar de huisarts bah. Jank ook om niks, dat heb ik altijd als ik niet fit ben.... afspraak van vanmiddag maar weer afgezegd. Al 4 paracetamol op sinds vanmorgen 9 uur... ik zeg, goed bezig
Zit een week voor mijn vakantie en nu lig ik op de bank denk aankomend griepje bam in een keer mijn energie weg en al dan heb ik nog het rotjong van hiernaast geen idee wat ie doet maar hijs herrid aan het maken en dan nog jens die niet wil slapen
Ow, meiden, allemaal niet fit, wat vervelend! Beterschap hoor! Ik hoop dat alle verkoudheidjes en griepjes snel overtrekken want straks is het vakantie en willen jullie toch wel fit zijn!! Vandaag voor het eerst geen medicijnen tegen de misselijkheid gebruikt. Best trots op mezelf want durfde niet zo goed te stoppen haha. Helaas is de misselijkheid nog niet weg maar wel te doen!