Grrrr, zo jammer Asun!!! Wat een rotweer zeg, Bleeeegghhhh! Vandaag en morgen weer giga saai op m'n werk in Deurne, bah! En m'n 2 leukste collegaatjes ook nog Es' niet daar
hahaha dat is ie ook Zal het eens aanpassen, helemaal niet gezien Is toch typisch he, heb al vier maanden op dag 20-21-22 mn ei, nu onder controle en is het nog een mini ei. grrrr Op mn ovutest niet eens een streep te bekennen, normaal nu ongeveer een knaller.
Ohh echt, blehhh Zonde van die week vakantie Vind het altijd zo sneu voor de mensen die in een tentje zitten nu..
Ohja...de aardbeiensaus is minder 😉 Als het wat droger is, straks ff langs de action en anders morgen. Ovu's bij halen
Ja dat is misschien ook niet zo erg inderdaad, maar vind het wel redelijk irritant, wordt weer een lange cyclus. Kan dat door stress komen? Heb ik nogal wat last van sinds we officieel in de mmm zitten Fijn dat het wat minder erg is nu. Fijn he, action
Ik heb elke dag veel stress, niet alleen van de zwanger worden cyclus... Zal niet helpen idd... Volgens de acupuncturiste moet ik positievere gedachten krijgen, als je die helpende gedachte 90 sec aanhoudt, schijnt dat je te kunnen helpen. Je hersens maken dan ook andere stofjes aan dan wanneer je overwegend negatief denkt...
Ga nou eens testen! Ik hoop het echt voor je Asun!! Ik heb net nieuwe gehaald! Zo ff een ovu en een zw doen, ik wil op de zw GEEN 2e streep! Ik wil gewoon eens een omowitte hebben zodat ik vergelijkingsmateriaal heb. Als er wel een streepje staat ben ik echt een streepjesplasser
Ok, streepjesplasser dus....ook hierop een lichte schaduw...voortaan ga ik pas juichen bij een duidelijkere streep! Edit: na uploaden natuurlijk nauwelijks te zien
Ohwww mariska!!! Asun ik snap niet dat hr gewoon niet even n testje doet Vind je deze onzekerheid niet killing???!!!
Hihi nee niks gezien!! Ben je langs mijn werk gekomen dan? Ik ben ziek naar huis gegaan om 5 uur... t ging echt niet. Morgen ook thuis en dan zien we wel weer. Ik heb ook weer wat raars meiden... roze verlies./. Zou dat echt mn ongi al zijn omg dat is cd 24!!!! Dat kan toch niet??? Geloof niet in innesteling hoor... (weet dat jullie dat gaan zeggen )