Week na positieve ovulatietest rekbaar slijm??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nala1987, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik mijn vraag op deze site ga plaatsen.

Afgelopen juli heb ik helaas een miskraam gehad. Gelukkig heb ik daarna wel een regelmatige cyclus behouden.

Afgelopen maand hebben mijn vriend en ik besloten om voor het eerst aan de hand van ovulatietesten te klussen, in de hoop onze kans op zwangerschap te vergroten.
    Nu had ik vorige week donderdag 27 nov een positieve ovulatietest. De avond ervoor hebben we geklust en nav de positieve ovulatietest hebben we dezelfde avond ook nog geklust.
    Afgelopen maandag 1 dec ontdekte ik op de wc een behoorlijke klodder helder rekbaar slijm... Hmm voor de zekerheid die avond maar weer even gezellig gemaakt:D
    Donderdag 4 dec ontdekte ik weer opnieuw helder rekbaar slijm....
    Gisteren 5 dec (9 dagen voor mijn nod) had ik last van buikpijn links onderin en trekkend naar de rug....
    Ik snap er niks meer van... Iemand hier ervaring mee?

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ja! Ik ik ik!
    Je lijkt mij wel! De 27e had ik ook positieve ovulatie test. Tijdens deze periode wel waterige afscheiding maar nog geen slijm. Net zoals bij jou kwam dit veel later! Gisteren dus ook weer. Mijn ovulatie testen blijven aardig donker.. geen idee wat het betekent, laten we hopen dat het een goed teken is ;)
    Hoe lang is jouw cyclus? Mijne verschilt van 32 tot 37/39.

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Nala, wat erg voor je van je MK! Is dit rekbaar slijm doorzichtig of wit? Indien t eiwitachtig is, raad ik t toch aan om nog te klussen. T kan zijn dat je ei niet gesprongen was en nu springt.. Als t wit/gelig is, is het meestal geen ei.. (Spreek uit mijn eigen ervaring)

4. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Oh wat grappig haha...
    Mijn cyclus ligt gemiddeld op 31/32 dagen.
    Ik heb later die dag of een dagje later na de positieve ovulatietest mijn laatste test er tegenaan gegooid, maar deze was weer negatief...
    Hmmm apart of niet!?

5. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Hoi Monic,

Bedankt... deze site is dan wel een echte steun voor me!

Wat betreft mijn rekbaar slijm was het echt helder doorzichtig (bedoel je dat met eiwitachtig?). Maandag was het echt een propje... dus die avond voor de zekerheid maar wel geklust. Maar twee dagen later weer opnieuw helder rekbaar slijm...

6. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Eiwitachtig bedoelen ze mee gewoon de textuur en kenmerken van rauw eiwit. Dat is het vruchtbare slijm. Ik zou ook zeggen maak het nog paar keer gezellig tot je nod :)
    Ja mij ovulatie testen werken me op mn zenuwen. . Telkens zijn ze donker.. ik vind het maar vreemd!

7. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Ah oke... en als we t dan over vruchtbaar slijm hebben is dat eiwitachtige dan helder of gelig? Haha sorry hoor snap er nog niet alles van... heb me er nog niet eerder zo in verdiept xD

Maar apart zeg je positieve testen, heb je dan ook symptomen of iets? Ik heb sinds gister last van mn onderbuik... normaal nooit last van... tis wat met t vrouwenlichaam haha

8. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Helder met beetje wit is vruchtbaar, gelig niet meer dan ben je of zwanger of je moet bijna ongesteld worden :)
    Ik heb al twee weken af en aan ovulatie pijntjes. Vandaag heel vol gevoel gehad. Mijn man en ik hebben een plannetje afgesproken en dat is gewoon om de dag lief voor elkaar zijn tot ik een positieve zwangerschapstest heb of.. ongesteld word :) Het blijft zo gezellig :D

9. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Hmm.. dan zal het wel vruchtbaar slijm geweest zijn denk ik.. heb het nog nooit eerder opgemerkt iig! Maar vind het nog best laat of... ik heb gewoon een langere cyclus deze maand... Oke ik weet het ook niet meer haha :p

Hihi leuke afspraak... Nu hopen dat het leidt tot een leuk resultaat ;)

10. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Nou het is gewoon ons plan haha en heulemaal niet vervelend! Ik hoop dat ons late slijm toch nog positief is he :) succes!

11. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Haha hoop t ook! Succes en vooral ook veel plezier 😊

Deel Deze Pagina