Ik vroeg me af of jullie dingen anders doen als er geklust en en het wachten tot de NOD begint. Dan bedoel ik minder zware dingen doen, minder ver wandelen. Anders eten, gezonder? Kan het bv kwaad als je doorgaat met zware dingen tillen, verre wandelingen als er wel een bevruchting is? Vroeg me zomaar af want heb best zwaar werk wat ik natuurlijk niet zomaar afzeg omdat we geklust hebben hihi en wandel heel erg ver dagelijks met de honden.
Ik ook niet hoor, maar zat er zo aan te denken en als het mis gaat van tillen , nu al, dan is het ook niet "goed" geweest lijkt me. Ik heb zo'n app op mn telefoon met je dagen en ovulatie enz daar stond vandaag... tip van de dag ga een rondje hardrennen, nou pff mij niet gezien hahahaha
Je kan gewoon alles blijven doen, wat je anders ook doet. Beweging is hartstikke goed voor je, zolang je het niet overdrijft met sporten kan het geen kwaad. Ben je zwanger dan kun je het beste geen zware dingen meer gaan tillen. En gezond eten probeer ik zelf altijd doen.
Zodra je weet dat je zwanger bent zou ik niet meer zo zwaar tillen, maar tot die tijd kun je alles doen hoor